توزیع کنندگان عسل آویشن درجه یک

عسل آویشن یکی از انواع عسل های گیاهی است. این عسل را عسل آویشن می نامند چرا که زنبور ها از گل های آویشن تغذیه و عسل تولید کرده اند. عسل آویشن درجه یک کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه ماده افزودنی ندارد و تمام خواص عسل و آویشن را در خود دارد. اگر قصد خرید انواع عسل آویشن ارگانیک را دارید، در این سایت می توانید توزیع کنندگان آن ها را جستجو کنید.

توزیع کنندگان عسل آویشن درجه یک

مشخصات انواع عسل آویشن

مشخصات انواع عسل آویشن در مناطقی که قرار است زنبور ها عسل آویشن تولید کنند، گل های آویشن وجود دارد اما این بدین معنا نیست که زنبور فقط از گل های آویشن تغذیه کرده بلکه ممکن است از گل های دیگر هم استفاده کرده باشد، اما بیشتر در معرض گل های آویشن قرار گرفته است.

بو و عطر عسل آویشن به دلیل عطر تند آویشن بسیار شدید است. مزه این نوع عسل این عجیب و پر ادویه است. اما این عسل خیلی شیرین نیست و شیرینی متوسطی دارد. طعم آن نیز بسیار خاص است.

رنگ این عسل کهربایی یعنی طیف بین زرد و نارنجی و قهوه ای است. هرچه میزان آویشن آن بیشتر باشد، رنگ عسل نیز تیره تر است. البته باید به این نکته توجه کرد که رنگ عسل چند ماه پس از برداشت شفاف تر می شود. یعنی رنگ عسل های روشن به سمت زرد و عسل های قهوه ای به سمت نارنجی تغییر می کند.

برای تهیه شربت عسل آویشن شما می توانید سه قاشق عسل را درون یک لیوان آب ولرم ریخته و چند قطره آب لیمو به آن بیفزایید، مخلوط کرده و میل کنید.

از خواص عسل آویشن برای بدن به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱. عسل آویشن انرژی زا است و مصرف آن خستگی را از بین برده و انرژی بدن‌ را تامین می کند.

۲. عسل و آویشن حاوی ویتامین C هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. مصرف این نوشیدنی در فصول سرد سال مانع از ابتلا به سرما خوردگی و آنفولانزا می شود.

۳. آویشن مسکن درد های قاعدگی است و مصرف آن در روزهای قاعدگی درد های شکم و کمر را تسکین می دهد.

۴. مصرف نوشیدنی عسل آویشن گلو را صاف و نرم‌ کرده و سرفه را درمان می کند.

۵. عسل آویشن آرام بخش و کاهش دهنده عصبانیت، اضطراب و استرس است.

فروشگاه عسل آویشن درجه یک

فروشگاه عسل آویشن درجه یک شما در این سایت می توانید فروشگاه عسل آویشن درجه یک و سالم را جستجو کنید. این فروشگاه ها محصولات خود را در این سایت عرضه کرده اند. شما می توانید با توجه به مشخصات و قیمت هر محصول که در کنار آن درج شده است، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. تماس تلفنی با مسئولین فروش سایت نیز روش دیگر ثبت سفارش شما است. سفارشات شما از بهترین انواع عسل آویشن ارگانیک تهیه و به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما