تولید انواع عسل بهاره خالص

از جمله قدیمی ترین ماده شیرین که توسط زنبور ها ساخته می شود، می توان به عسل اشاره کرد که در هر فصلی عسل مخصوصی تولید می گردد و بهترین نوع آن عسل بهاره نام دارد. تولید انواع عسل بهاره خالص در بهترین کیفیت ها توسط زنبورداران این مجموعه صورت می گیرد و با یک باز خرید از این تولیدی می توان به کیفیت و خلوص آن پی برد.

تولید انواع عسل بهاره خالص

مهمترین مشخصه عسل بهاره خالص

مهمترین مشخصه عسل بهاره خالص عسل های بهاره خالص نسبت به انواع دیگر عسل و همچنین انواع فاقد کیفیت آن، دارای مشخصه هایی است که شناسایی آن را آسان تر می کند؛

  1. از جمله مهم ترین مشخصه های عسل های بهاره رنگ آن است که به رنگ عسلی یا مایع به قهوه ای روشن بوده و در مواردی در بین آن ها عسل سیاه نیز مشاهده می شود.
  2. این نوع عسل کاملا روان بوده اما بسیار رقیق یا بسیار سفت نیست، در صورتی که بسیار سفت باشد، به معنای استفاده از شیره های غیر طبیعی مانند شیره شکر سفید در تهیه آن خواهد بود.
  3. به قدری روان است که حتی اگر آن را در فریزر نیز بگذارید، باز هم روان خواهد بود و سفت و سخت نمی شود.
  4. طعم آن شیرینی خاصی دارد، اما گلو را نمی سوزاند و مصرف آن را آسان تر کرده است، از طرفی میزان قند کمتری نسبت به سایر عسل ها دارد و به این ترتیب افراد دیابتی نیز می توانند در مقدار های متعادل از آن استفاده کنند.
  5. موم آن هنگامی که در دهان گذاشته نی شود، کاملا آب می شود و حتی نیاز به جویدن نیز نخواهد داشت که به معنای طبیعی بودن آن است.
  6. از طرفی چون یک عسل کاملا طبیعی به شمار می آید، در فصول سرد سال ممکن است که ته نشین شود و ته نشین شدن و سفت شدن آن از پایین آغاز می شود و به هیچ وجه شبیه شکرک زدن نیست.

تولید ویژه عسل بهاره خالص

تولید ویژه عسل بهاره خالص تولید عسل بهاره خالص ویژه به این صورت است که کندو ها در دامنه های کوه ها مستقر می شوند تا زنبور ها با ایتفاده از شهد گیاهان طبیعی بهاری، عسل را تولید نمایند.

عسل ها بعد از تهیه شدن در کندو ها جمع آوری شده و پس از اطمینان از نبود زنبور در عسل ها، در ظروف مخصوص و شفاف بسته بندی می گردد تا راهی بازار ها شود.

قیمت عسل خالص و طبیعی بهار به نسبت کیفیت و درصد خلوصی که دارد، بسیار مناسب و ارزان بوده و یکی از بهترین جایگزین ها برای سایر مواد شیرین کننده مصنوعی خواهد بود و نی توان آن را از طریق ثبت سفارش در سایت خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما