صادر کننده عسل گون طبیعی

عسل از جمله مواد غذایی با ارزش است که هم به صورت طبیعی و هم به صورت پرورشی تولید می شود. عسل گون طبیعی از تولیدات عسل در مراتعی است که پوشش گیاهی گون در آن دیده می شود و بدون دخالت انسان به صورت وحشی تولید می شود. این عسل به دلیل اینکه خاصیت بی نظیر گون را در خود دارا است بسیار مورد توجه قرار دارد.

صادر کننده عسل گون طبیعی

ویژگی انواع عسل طبیعی

ویژگی انواع عسل طبیعی ویژگی انواع عسل با توجه به گیاهی که از آن عسل به دست آمده متفاوت است.

عسل ماده غذایی است که در قرآن از آن نام برده شده است این ماده مغذی تامین کننده ویتامین ها و انرژی از دست داده بدن است، به طور کلی این ماده غذایی با ارزش موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود گوارش، تصفیه خون، تقویت بینایی چشم، درمان سینوزیت، درمان سرفه و احتقان بینی، درمان تب، بهبود کم خونی، تقویت معده، کمک به درمان درد دندان، تنظیم فشار خون، کمک به درمان تشنج و صرع، کمک به درد استخوان می گردد .

عسلی که فرآوری نشده باشد و در واقع خام باشد ارزش غذایی بیشتری دارد زیرا مواد مغذی از آن جدا نشده است.

بسته به اینکه زنبور از چه گیاهی تغذیه کرده باشد عسل تهیه شده دارای خواص منحصر به فرد خود است، ازجمله عسل گون ، خود گون گیاهی با خاصیت های بیشماری است، باتوجه به اینکه عسل گون از چه نوع گونی تهیه شده باشد خواص متفاوتی دارد سه نوع گونی در ایران وجود دارد و هرکدام دارای خاصیت دارویی متفاوتی هستند.

عسل گون رنگ زرد داشته و شبیه عسل های تهیه شده از سایر گیاهان است، البته باید در مصرف این عسل احتیاط شود زیرا بعضی افراد به گون حساسیت دارند.

باید توجه داشت که در نام گذاری نوع عسل به گیاهی که زنبور از آن تغذیه کرده توجه می کنند وقتی گفته می شود، عسل گون ، یعنی زنبور در منطقه ای تغذیه کرده که پوشش گیاهی غالب منطقه گون بوده و زنبور علاوه بر تغذیه از گون از گیاهان دیگری نیز تغذیه کرده است.

قیمت گذاری عسل گون طبیعی

قیمت گذاری عسل گون طبیعی در قیمت گذاری عسل به تغذیه زنبور توجه می شود، اگر عمده تغذیه زنبور از گیاهان باشد و تغذیه مصنوعی نشده باشد به طبع قیمتی بالاتر دارد، همچنین اگر زنبور از گیاهان خاص مانند عناب و یا زعفران تغذیه کرده باشد که در هر منطقه ای یافت نشود، قیمت عسل بالا می رود، همچنین عوامل دیگری در قیمت گذاری عسل تاثیر دارد ازجمله هزینه حمل و نقل هزینه کارگر و بسته بندی این موارد از تاثیرگذارترین عوامل در قیمت عسل است.

برای اطلاع از قیمت این عسل ها باید به مراکز فروش معتبر این محصول مراجعه نمود و همچنین در صورت عدم دسترسی به این مراکز می توان به وب سایت فروش رسمی این کالا مراجعه نمود و از قیمت های به روز رسانی شده مطلع شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما