عرضه کننده عسل آویشن اصل ایرانی

عسل ماده ای است بسیار پر خاصیت،طلایی رنگ و شیرین، که توسط زنبور عسل،با مکیدن شهد گل ها حاصل می شود این ماده که در طبیعت تولید می‌شود. خواص درمانی زیادی دارد و شیرینی آن برای افراد دیابتی مضر نمی باشد.

آویشن نیز گیاهی است مثل عسل پرخاصیت. حال عسل آویشن اصل در کنار هم می‌تواند برای بیماریهایی مثل سرماخوردگی و سرفه، مفید باشد و تسکین دهنده و از بین برنده عفونت های ناشی از سرماخوردگی باشد.

عرضه کننده عسل آویشن اصل ایرانی

تاریخچه عسل در جهان

تاریخچه عسل در جهان  مطالعه ی تاریخچه کهن عسل برای همه کسانی که به دنبال تحقیق و پژوهش، بخصوص درباره ی زنبور عسل هستند بسیار جالب توجه است.آنها در پی آن هستند که بدانند که این ماده‌ی ارزشمند معجزه آسا، از کجا و به چه شکل بوده است.

 همه ما طبیعتاً با دیدن زنبور عسل  به وجود ماده ای ارزشمند از این حشره پی می بریم. بدیهی است که خلقت این حشره قبل از خلقت انسان بوده است .

طبق جستجوی پژوهشگران و بررسی اولین فسیل زنبورهای عسل،وجود زنبور عسل، به حدود ۲۰ میلیون سال پیش برمی گردد که آثار این فسیل هم اکنون در کشور نیویورک در موزه، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است .

اما در مورد استفاده از عسل توسط بشر باید گفت که مصرف این ماده معجزه آسا توسط انسان به حدود ۶ یا ۷ هزار سال پیش قبل از میلاد مسیح بر می گردد که کاوشگران  آثار آن را در غارهایی که به صورت نقاشی  توسط انسان های اولیه،حک شده است و در آن می زیستند یافته‌اند.

پس بدیهی است که از زمان کشف عسل توسط بشر این ماده پر فایده از آن زمان ها توسط انسان استفاده می شده است همچنین با مطالعه ی کتابهای تاریخی طب سنتی جهان می توان به استفاده از این ماده برای درمان بسیاری از بیماری ها توسط بشر پی برد.

اما در مورد تاریخچه‌ی عسل در کشور ایران باید گفت که استفاده ایرانیان از این ماده با مطالعه ی آثار تاریخی کشورمان  امکان پذیر است محققین با مطالعه ی آثار تاریخی ایران، به این نکته پی برده اند که مصرف عسل توسط مردم ایران به حدود ۱۲۰۰ سال پیش قبل از میلاد مسیح برمی گردد  و آثار آن همچنان در موزه شهر لرستان موجود می باشد پس با این تفاسیر و توضیحات به این مهم پی می بریم که مصرف عسل توسط مردم ایران زمین همواره مورد توجه بوده است.

روش های فروش عسل آویشن اصل

روش های فروش عسل آویشن اصل برای فروش عسل آویشن اصل و عالی روش هایی وجود دارد که به اختصار به توضیح آن، می پردازیم.

از آنجایی که خاصیت و فواید عسل آویشن بر کسی پوشیده نیست همه ی مردم با داشتن اطلاعات محصولی و دارویی عسل و آویشن در موارد بسیاری چون فصل سرما و بیماری سرماخوردگی و سرفه های ناشی از آن. به خوردن این محصول روی می آورند،  پس مردم می توانند با خرید عسل و آویشن  به صورت جداگانه  یا مخلوط از فروشندگان معتبر محصول خود را تهیه کنند و برای درمان بیشتر بیماری ها از آن بهره‌مند شوند.

از طرفی تولید کنندگان این محصول می توانند با دادن اطلاعات درباره این محصول به عموم مردم به روش های گوناگون، اطلاعات داروی مردم را بالا ببرند و با دادن اطلاعات مفید به مردم,با فروش مستقیم عسل و غیر مستقیم،فروش خود را بالا ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما