فروش بی واسطه عسل گون کیلویی

عسل شهدی ،شیرین مقوی و بسیار مفید است، که مصارف دارویی متفاوتی دارد و علاوه بر آن مواد غذایی بسیار بالایی دارد عسل گون کیلویی از انواع عسل می باشد که از گیاه گون کوهی تهیه می شود عسل ها بر مبنای گیاهان و اقلیم خود نام گذاری می شوند.مثلاً عسل هایی که غالب گیاه آنها از گون است عسل های گون، غالب گیاه آنها از چهار گیاه است ، عصل چهار گیاه نامیده می شوند. علاوه بر آن در شرایط جغرافیایی مختلف از سال‌ها نام‌های گوناگونی می گیرند.فروش بی واسطه عسل گون کیلویی

تاثیر عسل گون بر شفافیت پوست و مو

تاثیر عسل گون بر شفافیت پوست و مو عسل ها گیاهان شفابخشی هستند که تاثیرات دارویی فراوانی دارند. و برای افرادی که به طب سنتی علاقه مند هستند بسیار جالب توجه اند.یکی از تاثیرات بسیار مهم عسل ها و بخصوص عسل گون تاثیر آن برروی پوست و مو است.

از مهمترین خواص عسل گون بر روی پوست از آبرسانی و مرطوب کنندگی آن می‌توان نام برد،به علاوه در بهبود چین و چروک، بهبود زخم و ترمیم جای زخم نیز موثر است. عسل گون با در بر داشتن آنزیم های متفاوت، آنتی اکسیدان ها و انواع ویتامین ها می تواند برای پوست یک داروی مناسب به حساب بیاید.جالب است بدانیم که از عسل به عنوان یک پایه اساسی در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده میشود.

گرچه تاریخ دقیق استفاده از عسل به عنوان ضمادی برای پوست و زیبایی مشخص نیست اما دو هزار سال قبل از میلاد مسیح سومریها از عسل ودر استعمال خارجی برای ترمیم زخم ها استفاده می کردند.دریافت های تاریخی ملکه کلئوپاترا در سرزمین مصر، برای زیبایی پوست و موی خود از حمام شیر و عسل استفاده می کرده است.

عسل یک لایه بردار مناسب پوست است و همچنین از زدن جوش و آکنه جلوگیری کرده و در درمان بیماریها نیز مفید است. همچنین عسل یک مرطوب کننده پوست صورت و بدن مناسب و همچنین در رفع چین و چروک موثر است. همچنین در بهبود زخمها و سوختگیها می‌توان به صورت خارجی از آن استفاده نمود.

روش های جدید عرضه عسل گون کیلویی

روش های جدید عرضه عسل گون کیلویی

فروش عسل گون کیلویی از کانال‌های مختلفی قابل انجام است. می توان عسل را از فروشندگان مجاز این کالا به صورت حضوری تهیه نمود و یا به صورت اینترنتی و مجازی این محصول را تهیه کرد. عرضه عسل گون کیلویی به طرق مختلفی انجام می‌شود، از جمله عسل را در بسته بندی های کیلویی تهیه میکنند ویا آن را به صورت فله خریداری مینمایند. آنچه مسلم است این است که عسل اصل را از تقلبی نمیتوان تشخیص داد بجز از طریق آزمایشگاه های مجاز تست این محصول ، پس بهتر است از برندهای مجاز استفاده کرده و یا از فروشندگان متعهد خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما