فروش فوق العاده عسل خالص کوهی

عسل خوراکی‌ای لذیذ بوده که در فارسی به آن انگبین نیز می‌گویند. عسل از شهد گل حاصل می‌شود بدین صورت که در ابتدا زنبور شهد گل را مکیده و به داخل بدنش در کیسه‌ای به نام کیسه عسلی می‌رود؛ پس از جمع شدن حدود 40 میلی‌گرم شهر زنبور آن را در کندو طی فرآیند خاصی تخلیه کرده و دوباره به جمع آوری شهد می‌پردازد که با این راه دشوار زنبور باید برای تهیه یک کیلو عسل شهد چند میلیون گل را جمع کند. یکی از منابع زنبور نیز درختچه کنار است که عسل خالص کنار از آن تولید می‌شود.

فروش فوق العاده عسل خالص کوهی

مشخصات عسل خالص کوهی

مشخصات عسل خالص کوهی عسل بعنوان یکی از ارزشمندترین مواد غذایی است که موادی همچون قندهای طبیعی، مواد آلی، معدنی و ویتامین ها دارد که البته اینها تعداد کمی از آنها هستند و در عسل طبیعی حدود 300 ماده مفید وجود دارد؛ میزان این مواد در عسل به عاملی مهم که گل‌های مورد استفاده زنبور است بستگی دارد ولی در همه آنها بسیاری از این مواد مفید وجود دارد.

در این بین و با وجود عسل‌های مختلف عسل کوهی از باکیفیت‌ترین عسل‌ها می‌باشد و حس خوبی را به شما القا می‌کند؛ از عسل‌های کوهی مطرح می‌توان به عسل دینارکوه و کبیرکوه اشاره کرد.

از خواص ویژه عسل نیز می‌توان به ضد میکروب بودن آن اشاره کرد یعنی ماده‌ای خوراکی مانند عسل باید شرایطی خوبی برای رشد میکروب‌ها داشته باشد ولی بر خلاف این گفته عمل می‌کند و از خود در برابر میکروب‌ها مواظبت کرده و آنها را از بین می‌برد؛ این ویژگی به علت وجود آنتی بیوتیک و آنزیم دیاستاز در عسل است که به همین خاطر در گذشته از عسل برای از بین بردن زخم‌ها استفاده می‌شد.

حال به دلیل اینکه فرآیند تولید عسل فرآیندی پیچیده و زمان‌بر است قیمت بالایی را داراست و در خرید آن باید دقت کرد؛ برای تشخیص انواع عسل باید نکاتی را مد نظر داشت:

تفاوت مزه عسل طبیعی و تقلبی: عسل طبیعی علاوه بر شیرینی طعم خاص خود را داراست که به راحتی قابل تشخیص است ولی عسل تقلبی فقط شیرینی دارد.

تفاوت بو: عسل طبیعی بعد از باز کردن درب رایحه‌ای خوب و زیادی را در محیط پخش می‌کند ولی عسل تقلبی بویی خاصی ندارد یا اگر داشته باشد کم است.

حل شدن در آب: اگر عسل طبیعی به داخل آب ریخته شود به سختی حل شده و ته‌نشین می‌شود ولی عسل تقلبی به راحتی در آب حل می‌شود.

خرید عسل خالص به قیمت امروز

خرید عسل خالص به قیمت امروز قیمت عسل خالص در بسیاری از فروشگاه‌های کشور بخاطر وجود واسطه‌های فراوان زیاد بوده و عسل به چند برابر قیمت عرضه اولیه به فروش می‌رسد. سایت حاضر به علت حذف واسطه خرید عسل خالص را نه تنها برای شما آسان کرده بلکه مقرون بصرفه نیز کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما