قیمت عسل چهل گیاه خوانسار

عسل چهل گیاه خوانسار از با ارزش ترین و مقوی ترین مواد غذایی است که سرشار از مواد معدنی مفید و ضروری برای بدن است. همگی عسل های متفاوتی تست کرده ایم اما لازم است شما را با خواص و قیمت قیمت عسل چهل گیاه خوانسار آشنا کنیم.

قیمت عسل چهل گیاه خوانسار

ارزش غذایی عسل چهل گیاه

ارزش غذایی عسل چهل گیاه عسل چهل گیاه همانطور که به اسم‌ خاصش معروف است یکی از اصل ترین و با ارزش ترین شهدهای طبیعی است که علاوه بر ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد از خواص درمانی فوق العاده ای نیز برخوردار است. این عسل را بیشتر برای فواید بیشماری که دارد مصرف کرده و معمولا کمیاب و گران قیمت تر از سایر عسل ها است. مواردی که ذکر خواهیم کرد برخی از فواید این شهد می باشد.

  • تقویت حافظه، تمدد اعصاب، پیشگیری از آلزایمر، ضد افسردگی
  • روان سازی‌ و تقویت روده ها، بهبود سیستم گوارشی، درمان یبوست
  • تقویت قلب، پیشگیری از انسداد عروق‌ و شریان ها، پیشگیری از عارضه قلبی
  • پاکسازی کبد، دفع سموم بدن، پیشگیری از ابتلا به کبد چرب، درمان زخم معده
  • تقویت بینایی، عضله ها، استخوان ها، مفاصل، سیستم ایمنی
  • تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، درمان کم خونی، تنظیم پلاکت ها
  • خاصیت ملین، نرم کننده سینه و درمان گلو درد، رفع تنگی‌ نفس، تسکین سرفه
  • ضد سردرد، میگرن، تنظیم دمای بدن، و پیشگیری از ابتلا به برخی از سرطان ها

تنها بخشی از فواید و خواص عسل طبیعی و اصل چهل گیاه است که این شهد را به یک نمونه کمیاب و با ارزش تبدیل می کند.

تولید کننده عسل چهل گیاه خوانسار

تولید کننده عسل چهل گیاه خوانسار عسل چهل گیاه همانطور که از اسمش پیدا است حاصل جمع آوردی گرده گل ها و گیاهان متعددی است‌ که به یک شهد خاص و مغذی تبدیل می شوند. معمولا تهیه این عسل در فصل ها بهار و تابستان و در مناطق خوش و آب و هوایی که گل ها و گیاهان فراوان و مختلفی میروند انجام می شود.

در این فصول زنبور های عسل به جمع آوری گرده های مختلف مشغول می شوند و این نوع عسل در نهایت از گرده های بسیاری تهیه می شود، برخی از این گل ها و گیاهان شامل: گل گاو زبان، اسطوخودوس، مریم گلی، بنفشه، یونجه، گیشنیز، آویشن، رز، اقاقیا، گون، آفتاب گردان، انگبین، عناب، ریحان، جعفری، شوید و… چندین گل و گیاه دیگر به دست می آید که همین عصاره های مختلف باعث خاص و مفید بودن عسل چهل گیاه شده.

از آنجایی‌ که تهیه این شهد یک سیر و محیط کاملا طبیعی و ارگانیک می طلبد لذا مخصوص مناطقی است که این فضای خاص در دسترس زنبورهای عسل قرار بگیرد. سپس تولید کنندگان عسل به جمع آوری این شهد در مزارع پرورش خود می پردازند و یا از کندوهای های موجود در دامنه ها و دل طبیعت این عسل را جمع آوری می کنند. به طور مثال خوانسار یکی از قطب های موفق و بزرگ تولید کننده عسل چهل گیاه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما