پخش کننده عسل خالص گون

عسل یکی از منبع های مهم غذایی و دارویی است که قطعا هر فردی یکبار درعمرش درمورد خواص عسل شنیده است.عسل به دلیل وجود موادخاصی هیچگاه باکتری را درون خود جای نمیدهد به همین دلیل عسل مهرموم شده حتی هزاران سال سالم میماند و فاسد نمیشد.

درایران پخش کننده عسل خالص گون زیادی وجود دارند اما تشخیص اصل و خالص بودن عسل سخت است و شاید نتوان به آسانی به هرشخصی اعتماد کرد.

عسل خالص گون به دلیل داشتن بعضی ریز مغذی ها برای مشکلات گوارشی بسیار توصیه میشود و میتوان با مصرف عسل گون از شر مشکلات معده مانند درد، ترش کردن و… رها شد.

پخش کننده عسل خالص گون

میزان آهن موجود در عسل خالص گون

میزان آهن موجود در عسل خالص گون عسل‌های دارای منبع گیاهی متفاوت دارای رنگ و طعم متفاوت بوده و به مقادیر نه زیاد متفاوت، حاوی قندهاو اسیدها، پروتئین‌ها، پیک مان‌ها، مواد معطر و خوشبوکننده وهم‌چنین املاح و آنزیم‌ها و ویتامین‌ها و غیره می‌باشند.عسل گون یکی از بهترین عسل های موجود درجهان است ک درون آن حداقل 3%درصد آهن وجود داره که مقدار بالایی محسوب میشود هرچند نمیتوان نیاز روزانه آهن بدن رااز طریق عسل بدست اورد.

موارد موثر بر قیمت عسل خالص گون

موارد موثر بر قیمت عسل خالص گون قیمت گذاری یکی از مهمترین گام ها برای فروش هر محصولی است. شما به عنوان تولید کننده یا عرضه کننده فراروده های زنبور عسل باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید قیمتی مناسب بر روی محصولاتتان بگذارید. در غیر این صورت قیمت ها یا بسیار زیاد هستند و نمی توانید محصولات را به فروش برسانید یا آنقدر کم خواهند بود که سودآوری شما مناسب نخواهد بود.

قیمت عسل خالص گون با توجه به معیارهای مختلف و فاکتورهای متعددی از جمله نوع عسل، کیفیت آن و برخی موارد دیگر مانند موقعیت جغرافیایی تعیین میگردد

اگر برای خرید عسل طبیعی به بازار بروید با قیمت های بسیار متفاوتی مواجه خواهید شد، از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های نجومی و بسیار بالا. بصورت کلی میتوان گفت عسل هایی که با قیمت پایین تر از میانگین قیمت فروشگاه های عسل طبیعی عرضه میشوند یا مصنوعی هستند و یا اینکه زنبور برای تولید عسل از شربت شکر تغذیه کرده است زیرا بسیار کم پیش می آید که زنبوردار، محصولی که برای برداشت آن زحمات زیادی کشیده را با قیمت پایین بفروشد.گران بودن عسل الزاما نشانه کیفیت بالای آن نیست اما ارزان بودن عسل قطعا ناشی از کیفیت پایین آن می باشد.

اگر زنبورها از گیاهان تغذیه کنند و هیچ ماده ای غیر از شیره گیاهان مصرف نکنند قیمت عسل آن ب مراتب گران تراز انواع دیگر است البته در فصول سرد سال که گیاهان و گل ها وجود ندارند مقداری گلوکز به زنبور ها داده میشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما