بازار پخش عسل ارگانيك چهل گياه

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید عسل طبیعی فاسد نمی‌شود و مدت بسیاری قابل نگهداری است. از آنجایی که در هنگام بهار زنبورها از شهد گیاهان بسیاری تغذیه می‌کنند لذا تشخیص نوع عسل امکان پذیر نبوده و بنابراین تحت عنوان عسل ارگانيك چهل گياه به فروش می‌رسد.

بازار پخش عسل ارگانيك چهل گياه

راه های شناسایی عسل ارگانيك

راه های شناسایی عسل ارگانيك

عسل به دلیل مزایایی که برای سلامتی داشته و همچنین از نظر غنب بودن مواد مغذی، آنتی اکسیدان‌ها و کمک به بدن در انجام بسیاری از فرآیندهای مهم از قدیم ارزش بالایی داردبا این حال ، عسل تقلبی چیزی است که اغلب یافت می شود ، به این معنی که درک تفاوت ها قبل از خرید مهم است.
عسل خالص که معمولاً در مغازه ها به آن عسل “ارگانیک” یا “طبیعی” می گویند توسط زنبورها ساخته می‌شود و عسل ارگانیک توسط زنبورهایی که از گل‌های رشد یافته ارگانیک تغذیه می‌کنند تولید می‌شود.
تشخیص عسل تقلبی از عسل واقعی هنگام بسته بندی تقریباً غیرممکن است اما روش های زیادی برای تشخیص عسل تقلبی از اصل وجود دارد، در ادامه به تعدادی از این روش‌ها که آسان بوده و نیازی به تخصص خاصی ندارد اشاره می‌کنیم.
چسبندگی: عسل واقعی اگر بین انگشتان شما مالیده شود، چسبناک نیست اما عسل تقلبی به دلیل شیرین کننده‌های اضافه شده چسبناک است.
بافت عسل: عسل طبیعی بافتی سنگین داشته و جا به جایی آن سخت است و حتی اگر برای امتحان آن زمان بگیرید مشاهده می‌کنید که از قاشق دیرتر از عسل تقلبی به ظرف می‌ریزد.
گرم کردن: عسل واقعی با گرم شدن به سرعت متراکم می‌شود و کف ایجاد نمی‌کند. عسل تقلبی حباب تولید می‌کند و هرگز کاراملی نخواهد شد.
حلالیت: عسل واقعی در آب حل نمی شود و به صورت توده‌ای در ته آب قرار می‌گیرد. در صورت هم زدن برای مدت طولانی، عسل واقعی می‌تواند رقیق شود اما عسل تقلبی بلافاصله در آب حل می شود.
تست چوب کبریت: یک چوب کبریت را به عسل آغشته کنید. اگر عسل واقعی باشد، کبریت پس از غوطه ور در عسل شدن به راحتی روشن می‌شود اما عسل تقلبی به دلیل رطوبت بالا مانع از روشن شدن کبریت می‌شود.
ناخالصی: عسل ارگانیک غالباً شامل ناخالصی‌ها و مواد جامد کوچکی است که ذرات گرده یا قسمت‌های دیگر کندو مانند موم عسل است. عسل تقلبی کاملاً شفاف و بافتی یکدست و صاف داشته و هیچ ناخالصی نخواهد داشت.

نحوه خرید عسل ارگانيك چهل گياه

نحوه خرید عسل ارگانيك چهل گياه

برای خرید عسل چهل گياه لازم نیست حتما به دشت‌ها و شهرستان‌ها مراجعه کنید بلکه به برکت وجود اینترنت و گوشی در هر خانه‌ای! تنها با یک کلیک و جست و جوی ساده می‌توانید به انواع بازار پخش عسل ارگانيك دست پیدا کرده و پس از مشورت با کارشناسان فروش و تحقیق عسل کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه کرده و علاوه بر لذت بردن از طعم بی‌نظیر از مزایای و فواید آن نیز بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما