برترین تولید کننده عسل خالص در ایران

عسل خالص در کشورمان توسط افراد زیادی تولید می شود. تولید این عسل در کندو های عسل و به وسیله زنبور های عسل انجام می شود و تولید عسل طبیعی به صورت طبیعی بهترین نوع عسل می باشد ، که کاملا خالص و طبیعی است. 

برترین تولید کننده عسل خالص در ایران

عسل خالص را چگونه بشناسیم؟

عسل خالص را چگونه بشناسیم؟ عسل یک ماده مغذی و مفید می باشد ، که طرفداران زیادی دارد. اگر عسلی که مصرف میکنید ، خالص و طبیعی باشد ، فواید زیادی برای بدن شما دارد. متاسفانه امروزه عسل های تقلبی در چرخه تولید وجود دارند و اگر نتوانید ، تشخیص دهید ، یک عسل بی کیفیت و ناخالص خریداری خواهید کرد. راه های زیادی برای شناخت و تشخیص عسل خالص وجود دارد. در اینجا می خواهیم ، شما را با راه های شناخت عسل خالص و اصل آشنا کنیم. 

۱. اولین راه شناخت از طریق عطر و بوی عسل می باشد. اگر عسل طبیعی و اصل باشد ، هنگام باز نمودن درب ظرف عطر گل و گیاه عسل به مشام می رسد . اگر تقلبی باشد ، هیچ بوی خاصی نمی دهد. بهترینو راحت ترین راه شناخت همین عطر و بوی عسل می باشد. 

۲. راه دیگر حرارت دادن عسل است. عسل طبیعی هنگام حرارت دادن حباب نمی زند و سریع گلوله می شود. به علت وجود رطوبت و قند و آب اضافی در عسل تقلبی هنگام حرارت حباب می زند.

۳. روش دیگر تشخیص از طریق ضخامت عسل می باشد. در واقع اصل خالص دارای ضخامت بالایی نسبت به عسل تقلبی می باشد و به راحتی در ظرف جابجا نمی شود ، ولی نوع تقلبی به آسانی درون ظرف جابجا می شود. 

۴. هنگامی که عسل را میل کردید ، در زمان کوتاه طعم و شیرینی آن از دهان شما می رود ، ولی اگر عسل تقلبی باشد ، به علت افزودنی های زیاد طعم آن طولانی مدت در دهان می ماند. 

۵. نکته مهم دیگر میزان غلظت عسل می باشد. عسل های تقلبی رقیق می باشند ، ولی عسل اصل از غلظت بالایی برخوردار است. اگر عسل های ناخالص را غلیظ تر کنند، سریع شکرک می زند. 

۶. عسل نا خالص و تقلبی در آب خیلی سریع حل می شود ، ولی عسل خالص درون آب ته نشین می شود. 

۷. میزان شفافیت عسل نیز یکی از نکات مهم می باشد. به صورتی که اگر از شیشه عسل را مقابل صورت خود بگیرید ، اگر تقلبی باشد ، براحتی اشیا پشت آن را می بینید. اگر عسل طبیعی باشد ، به هیچ عنوان قابل مشاهده نمی باشند. 

این راه های ذکر شده بخشی از روش های شناخت عسل طبیعی می باشد. شما می توانید با شناخت این راه ها هنگام خرید عسل به راحتی یک انتخاب خوب و عالی داشته باشید. 

انواع عسل خالص را از کجا خریداری کنیم؟

انواع عسل خالص را از کجا خریداری کنیم؟ انواع عسل طبیعی را می توانید ، از طریق کندو داران و تولید کنندگان طبیعی عسل خریداری نمایید. همچنین از طریق نمایندگی های فروش نیز می توان عسل طبیعی و خالص را خریداری نمود. برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز عسل طبیعی و اصل را برای فروش عرضه می کنند. بنابراین از این طریق نیز می توانید ، عسل مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما