توزیع عسل آویشن طبیعی در بازار

عسل از جمله مواد غذایی با ارزش غذایی و ارزش دارویی است و به عنوان مکملی طبیعی قابل استفاده است، عسل آویشن طبیعی  از جمله عسل های معروف و مورد استفاده در دنیا می باشد.

توزیع عسل آویشن طبیعی در بازار

خواص عسل آویشن را بدانیم

خواص عسل آویشن را بدانیم آویشن گیاهی از تیره نعناییان می باشد و گیاهی با طعم و عطری شدید مانند نعناع است و بسیار خوشبو و پر خاصیت می باشد، عسل آویشن یکی از پرخاصیت ترین عسل ها در زمینه مصرف غذایی و دارویی می باشد.

عسل آویشن علاوه بر رفع ضعف و بی حالی موجب بهبود سیستم گوارش و پاکسازی خون، بهبود سیستم تنفسی و ریه ها و رفع تب ، گلو درد و سرفه می شود، خواص عسل آویشن بسیار زیاد است، یونانیان باستان از عسل آویشن برای شست و شوی بدن استفاده می کردند، مصریان از این عسل برای بخور استفاده می کردند.

ترکیب عسل آویشن با مواد دیگر تاثیر به سزایی بر بهبود سلامت بدن دارد استفاده از این محصول طبیعی موجب افزایش نشاط بدن می شود.

این عسل تاثیر به سزایی در از بین رفتن کک و مک و آکنه و بهبود لکه های پوستی دارد.

منظور از عسل آویشن این نیست که فقط زنبور از این گیاه برای تغذیه استفاده کرده یک عسل از ترکیب عصاره چند گیاه توسط زنبور عسل تهیه می شود، منظور از عسل آویشن یعنی پوشش غالب منطقه آویشن بوده و زنبور در این منطقه تغذیه کرده به طبع علاوه بر آویشن از گیاهان دیگر نیز تغذیه کرده.

آویشن خود به تنهایی دارای خواص درمانی بیشماری است و عسل آن به جرات خواصی بیشتر از گیاه آن دارد.

این عسل برای افزایش انرژی بدن و کمک به سیستم ایمنی بدن مفید است، این محصول خواص ضدباکتریایی داشته و هم چنین موجب تقویت قوای جنسی می شود.

تولید عسل در گیلان به دلیل پوشش گیاهی غنی آن بسیار رواج دارد و بسیاری از زنبور داران به دلیل آب و هوای مطبوع منطقه و پوشش گیاهی آن در زمستان، در فصل سرما به این منطقه می روند.

توزیع کننده عسل آویشن طبیعی در گیلان

توزیع کننده عسل آویشن طبیعی در گیلان در گیلان تولید عسل بسیار زیاد است به طوری که عسل در دسترس ترین ماده غذایی در این منطقه است.

تولیدکنندگان عسل این ماده غذایی با ارزش را پس از تولید و بسته بندی در سوپر مارکت های محلی مغازه های بزرگ به فروش می رسانند، ولی تولید کنندگان بزرگ و حرفه ای اقدام به احداث نمایندگی و وب سایت های اینترنتی برای فروش کرده و این محصول را حتی به نقاط مختلف ایران به صورت کلی و جزئی ارسال می کنند، عسل آویشن از جمله بیشترین عسل های تولیدی در این منطقه است زیرا از لحاظ پوشش گیاهی آویشن این منطقه بسیار غنی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما