توزیع مستقیم عسل جنگلی اصل

عسل جنگلی یا عسل وحشی، که در بالای درختان، صخره ها و شکاف سنگ ها زنبورهای وحشی لانه می سازند و به تولید این نوع عسل می پردازند. عسل جنگلی بیشتر در جنگل های مازندران یافت می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. این نوع محصول به دلیل نایاب بودن بیشتر نوع تقلبی آن در بازار به فروش می رسد. شرکت ما یکی از توزیع کنندگان مستقیم عسل جنگلی اصل می باشد. و این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب توزیع می کند. 

توزیع مستقیم عسل جنگلی اصل

تاثیر عسل بر روی سلامت کودکان

تاثیر عسل بر روی سلامت کودکان

عسل یک ماده غدایی بسیار مقوی و مغذی می باشد. مزایای عسل فراوان و بی شمار می باشد. همچنین خواص و فواید زیادی بر سلامت بدن دارد، و حتی می توان به کمک آن برخی بیماری ها را درمان کرد.

عسل مزایای قابل ملاحظه ای برای بدن انسان دارد، این محصول حاوی بسیاری از ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر عناصر مختلف می باشد که عبارت اند از: ویتامین C، ویتامین pp، ویتامین A، ویتامین B1، ویتامینB2 و همچنین مواد معدنی همچون نمک های کلسیم، آهن، سولفور، روی‌، پتاسیم و منیزیم.

عسل دارای ارزش غذایی بالایی است، و مصرف آن به تمام گروه های سنی نیز توصیه شده است. عسل هرچه تیره تر باشد، خاصیت آنتی اکسیدانی آن بیشتر است. از مهم ترین فواید عسل،  می توان به تاثیرات عسل بر روی سلامت کودکان اشاره کرد. ویتامین B موجود در عسل چون کامل بوده و باعث رشد کامل و سالم کودکان می شود. همچنین مغز تا سن ۵ سالگی به رشد روزانه خود ادامه می دهد و نیاز فراوانی به مواد مفید و مغذی دارد که عسل می تواند بهترین ماده برای مغز باشد. این محصول خاصیت ضد باکتری و رفع گلودرد دارد، که بیشتر کودکان در سال دچار سرماخوردگی و گلو درد می شوند، عسل می تواند به عنوان یک دارو از این بیماری جلوگیری کند.

فروشگاه عمده عسل جنگلی اصل

فروشگاه  عمده عسل جنگلی اصل

همان طور که گفتیم عسل جنگلی دارای فواید و خواص بی شماری می باشد. به همین دلیل یکی از پرفروش ترین نوع عسل ها است. اما از انجایی که این محصول کمیاب است و تقاضا آن در سطح بازار زیاد می باشد. برخی افراد سودجو نمونه تقلبی آن را روانه بازار می کنند. در سطح بازار کشور فروشگاه عسل جنگلی و مراکز متعددی هستند، که به فروش این نوع عسل می پردازند. اما آنچه حائز اهمیت می باشد، کیفیت و اصل بودن این محصول است. بهترین راه این است، که برای خرید و تهیه این محصول به فروشگاه های عمده عسل جنگلی معتبر و معروف مراجعه کنید، تا از کیفیت و اصل بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما