توزیع کنندگان عسل خالص گشنیز

عسل یکی از مقوی ترین مواد غذایی می باشد و انواع مختلفی دارد یکی از آن ها عسل خالص گشنیز است که از زنبورهایی که شهد گیاه گشنیز را مصرف نموده تولید می گردد. توزیع کنندگان این عسل زنبورها را تربیت نموده تا از بو و خود گیاه گشنیز تغذیه کنند؛ در ضمن قابل ذکر است که مقدار خلوص این عسل از شهد گشنیز 85 الی 90 درصد می باشد و خواص درمانی بسیار بالایی دارد.

توزیع کنندگان عسل خالص گشنیز

مشخصات بهترین عسل خالص گشنیز

مشخصات بهترین عسل خالص گشنیز همانطور که گفته شد عسل خالص گشنیز دارای خواص های دارویی بسیار زیادی می باشد که پزشکان طب سنتی آن را به بیماران خود توصیه می نمایند. رنگ عسل گشنیز کهربایی می باشد که از رنگ و بوی که به گشنیز می زند می توان اصل بودن آن را تشخیص داد.

برای تشخیص بهترین نوع این عسل باید به ضمانت و برگه ی آزمایش آن توجه گردد. این عسل در دامنه کوه های زاگرس و فصل بهار به وفور یافت می گردد؛ به دلیل خالص بودن آن جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین عسل ها می باشد زیرا سرشار از ویتامین و آنتی باکتریال می باشد. 

بهترین عسل خالص دارای عطر و بوی فراوانی می باشد، در هنگام میل کردن آن گلو را می زند که نشان دهنده یک عسل خام و خالص است. اینگونه از عسل را به هیچ عنوان نمی توان ناشتا خورد زیرا به دلیل خالص بودن باعث دل درد می گردد به همین دلیل باید به همراه نان خورده شود.

این عسل گشنیز دارای خواص ضد ویروس، ضد سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن و از سرماخوردگی نیز جلوگیری می نماید. نکته جالب این است که در فصل حساسیت افرادی که دچار آلرژی می باشند با مصرف آن از حساسیت پیشگیری می نماید، در ضمن عسل خالص گشنیز سرفه های تحریکی را برطرف نموده و تسکین دهنده درد های عضلانی نیز می باشد.

یکی از مشخصه اصلی این عسل این است که با گذاشتن در دهان آب می شود که جزو بهترین نوع از عسل است.

قیمت روز عسل خالص گشنیز اصل

قیمت روز عسل خالص گشنیز اصل مزیت و خواص دارویی بسیار زیاد این عسل خالص باعث شده است تا طرفداران زیادی را جذب خود نموده و تولید کنندگان حجم تولید را افزایش دهند. یکی از عامل های پرفروش بودن آن قیمت اصلی عسل گشنیز اصل است که بسیار مناسب بوده و همه ی اقشار جامعه با هر نوع توان مالی آن را خریداری نموده و مصرف می نمایند.

توزیع کنندگان این عسل آن را در بسته های متفاوت در اوزان مختلف قرار داده و در اختیار مشتریان عزیز می گذارند. به دلیل کیفیت بسیار زیاد آن هم از لحاظ اصل بودن عسل هم از لحاظ بسته بندی آن را به کشورهای اروپایی و همسایه صادر نموده و به ارزش اقتصادی بالایی دست پیدا کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما