تولیدی عسل کوهی بلوچستان ارگانیک

نام های دیگر عسل کوهی، عسل وحشی و عسل کوهستان می باشد. عسل کوهی ارگانیک نوعی عسل می باشد که انسان در تهیه آن هیچ دخالتی ندارد و این نوع عسل به صورت طبیعی تولید می شود. این نوع عسل به وسیله موم خود زنبورها در کندوهای عسل ما بین صخره، سنگها و حتی درختان تولید می شود. این نوع عسل های کوهی بسیار خوش طعم و ارگانیک هستند به گونه ای که دارای طعم متفاوتی هستند.

 

تولیدی عسل کوهی بلوچستان ارگانیک

تفاوت عسل کوهی ارگانیک و غیر ارگانیک

تفاوت عسل کوهی ارگانیک و غیر ارگانیک

همان طور که گفته شد، عسل های کوهی به طور طبیعی توسط زنبورها و بدون دخالت انسان تولید می شوند و به همین دلیل دارای تفاوت های بی شماری با عسل های ساخته دست انسان هستند. از جمله عسل‌های کوهی پرطرفدار می‌توان به عسل گون، عسل آویشن، عسل هفت گیاه، عسل چهل گیاه و … اشاره کرد. مجموعه شیرین کام، این محصولات را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، به صورت آنلاین ارائه می‌نماید. یکی از تفاوت عسل ارگانیک با عسل مصنوعی از نظر زنبورهای سازنده آنان می باشد. معمولا زنبورهایی که عسل کوهی یا عسل وحشی را تولید می کنند زنبورهایی وحشی نامیده می شوند. زنبورهای وحشی می توانند خود را با شرایط مختلف وقف دهند و در مقابل کمبود غذا و بیماری دیگر مقاوم هستند و به همین دلیل از این لحاظ نیازی به مراقبت زنبورداران ندارند. تفاوت دیگر این نوع از عسلها این است که موم وحشی یا عسل کوهی توسط خود زنبور تولید می شود و زنبوردار نقشی در تولید آنان ندارد. در حالی که عسل تغذیه ای موم آنان توسط زنبوردار تولید می شود.

فروش مستقیم عسل کوهی ارگانیک بلوچستان

فروش مستقیم عسل کوهی ارگانیک بلوچستان مومی که توسط زنبور وحشی ساخته می شود نه توسط زنبوردار، نرم و لطیف می باشند. همچنین، این نوع از موم قابلیت حل شدن در آب را ندارند و در دهان نیز آب نمی شوند. از طرف دیگر، این موم های وحشی یا کوهی دارای کیفیت بالایی هستند که آنها را از دیگر عسل های موجود متمایز می کنند. این نوع عسل های کوهی دارای طعم و مزه بسیار خوشمزه ای هستند که آدمی از توصیف آن عاجز است. از طرف دیگر، این نوع عسل بسیار کمیاب هستند و به ندرت فروش عسل کوهی در ایران انجام می شود. اما هستند مکان و فروشگاه های که عسل کوهی و با کیفیت را در اختیار هم وطنان خود قرار می دهند. عسل های ارگانیک نیز دارای فواید و خاصیت های بیشماری هستند که آنها را در میان عسل های دیگر متمایز می کنند. همچنین، در نظر داشته باشید که در ساخت این عسل های کوهی از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است و کاملا طبیعی هستند. در هنگام خرید عسل کوهی و ارگانیک نهایت دقت خود را استفاده کنید تا بتوانید بهترین نوع عسل را برای خود و خانواده تهیه کنید.

30

  1. با سلام و تبریک سال جدید،امیدوارم سال پر از خیر و برکتی پیش رو داشته باشید.عسل کوهی اگر ارگانیک و بدون هیچ ماده شیمیایی دیگر نباشد ،بدون شک میتوان معجزه‌گر شیرین نامیدش،دوای هر دردیست و انرژی بالایی به فرد میدهد.مطمنئا مجموعه پر تلاش شما یکی از بهترین ها در عرصه عسل کوهی هست،به امید موفقیت روز افزون

  2. سلام بنده قبلا عسل های شرکت های دیگه ای رو خریداری میکردم تا اینکه از یکی از آشنا هام تعریفتون رو شنیدم و برای بار اول سفارش دادمو کاملا راضی ام

  3. طعم این عسل ها فوق‌العاده است.
    به سایر بینندگان هم توصیه میکنم از این محصولات شرکت استفاده کنند

  4. سلام
    کاش یه بخشی از مطالب سایتتون رو منحصرا به خواص و فواید این نوع عسل اختصاص میدادین تا حداقل بدونیم چ خواصی داره

  5. سلام خدمت همگان. بدون شک از مقوی ترین خوراکیها عسله. و اگه ارگانیک و طبیعی باشه صد البته بهترین خاصیتهارو خواهد داشت .ما خودمون سعی میکنیم عسل رو از یجای مطمین تهیه کنیم و این اطمینان رو هم با یبار استفاده از این عسلها کسب کردیم.

  6. سلام وقت بخیر عسل کوهی بلوچستان بسیار برای بدن مفید است من از این محصول استفاده نموده ام توصیه می کنم شما هم خریداری نمایید

  7. با سلام خدمت دوستان عزیز مجموعه تولیدی عسل ارگانیک بلوچستان،ممنون بابت توضیحات کامل و جامع در سایت

  8. سلام
    مایل هستم این نوع عسل را تجربه کنم آیا ارسال به شهرستان جنوبی سمت خوزستان را دارید

  9. عسل وحشی بنظرم داروی معجزه گری بیش نیست و درمان تمام درد ها می باشد قیمت این محصولتون رو بفرمایید لطفا تا مقداری جهت دوا و مصرف روزانه خریداری کنم

    • کیارش عزیز سلام
      شما می تونید برای خرید این محصول به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه بفرمائید

  10. فرمودید که عسل وحشی موم بسیار نرمی دارد برام سوال پیش اومد که تو آب حل نمیشود دلیلش چی هستش بنظتون

  11. من مقداری از این عسل ها خواهان هستم تا چه مقداری میتونید برای من فراهم کنید

    • محمد عزیز سلام
      برای اطلاع از این امر می تونید به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه بفرمائید

  12. سلام وعرض ادب واقعا طعم عسل ارگانیک بلوچستان بی نظیر بود من از خریدم بسیار راضی م .

  13. سلام بعد از مطالعه مقاله تشخیص عسل کوهی بلوچستان ارگانیک از جعلی از سایت خریداری کردم و امروز رسید دستم خیلی ممنون برای محصول

  14. کتیرا و ژله رویال فکر کنم از عسل طبیعی بوجود میایند و نکته مهم اینه که این ماده بشدت معجزه آسا هستش و بشدت گران می باشد بخاطر همین صادراتی میباشد و بسیاری از سرمایه داران از این ماده بطور مستمر استعمال میکنند تا قدرت بدنی بالایی داشته باشند

  15. سلام
    همگی میدونم که عسل چقدر خاصیت و برای بدن مفید هست مخصوصا خوردن آن در هنگام صبحانه با سرشیر یا خامه ، خیلی دوست دارم این نوع عسل کوهی را تجربه کنم آیا ارسال به استان خوزستان هم دارید؟
    با تشکر

    • سلام سرکار خانوم احمدی
      برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  16. سلام و خسته نباشد. عسل کوهی در خطه بلوچستان بسیار خواص زیادی داره و حتما پیشنهاد میکنم برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

  17. سلام ببخشید آیا شما عسل با موم هم میفروشید؟ آیا ارسال به شهرستان دارید؟ میشه قیمت رو لطف کنید؟

    • دوست عزیز سلام
      بله محصولات به شهر های دیگه هم ارسال میشن
      شما می تونید برای مشاهده تمام محصولات با جزئیات به صفحه اصلی سایت مراجعه نمائید
      برای دریافت لیست قیمت به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه کنید

  18. از عکسش مشخصه که واقعا لذت بخش هست خدا به کارتون برکت بدهد منم ۵کیلو میخوام..

  19. سلام خسته نباشید من به اندازه ۹کیلو‌میخوام ایا تو‌قیمت فرقی داره؟یعنی تخفیفی وجود داره تو‌حجم ۹کیلو؟

    • سلام سرکار خانوم رشتی
      برای ثبت سفارش محصول به بخش مشاوره و فروش سایت مراجعه و فرم را تکمیل کنید

  20. سلام کاری نمی شه کرد که میزان تولید عسل کوهی هم زیاد بشه، مثلا شرایطی رو فراهم کنیم که زنبور ها به چندین کندو برن و باعث افزایش حجم تولید عسل کوهی بشه؟

    • سلام مجتبی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  21. شما روی عسل های کوهی فرایندی اجرا می کنید، مثلا گرما می دید یا کار دیگه ای انجام می دید یا کاملا خالص هستن؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما