تولید کننده عسل کنار اصل ایرانی

کشور ایران تولید کننده انواع عسل می باشد،که در بین آن ها عسل کنار اصل خواص بیشتری دارد،مطالعات نشان داده،مصرف عسل می تواند از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند.شرکت های مختلفی در ایران به تولید عسل کنار مشغول هستند و از لحاظ کیفیت با هم در رقابت می باشند.

تولید کننده عسل کنار اصل ایرانی

از خواص عسل کنار چه می دانیم؟

از خواص عسل کنار چه می دانیم؟ عسل کنار یا عسل سدر خاصیت های  زیادی دارد،بنابراین مصرف آن برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد.از خواص عسل کنار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بهبودی زخم ها: عسل کنار دارای ویتامین های زیادی است که می توان از آن برای بهبود بخشیدن به زخم ها و ترمیم پوست استفاده کرد.
  • مبارزه با انواع ویروس ها: این محصول دارای مقدار زیادی آنتی بیوتیک می باشد و با بیماری های ویروسی، آنفولانزا، عفونت های تنفسی و سینوسی مبارزه می کند.
  • بهبود ناراحتی های گوارشی: عسل کنار می تواند به درمان زخم های گوارشی مثل معده و روده کمک کند و تا حد زیادی مقاومت آن را بالا ببرد.
  • کاهش کلسترول خون: این عسل برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی مفید است و مصرف آن باعث کاهش کلسترول و چربی خون می شود.
  • ضد التهاب: عسل کنار به دلیل داشتن فیتوکمیکال های موجود در آن ، حاوی مسکن،ضد التهاب و تب بر است.
  • ضد گرفتگی عضلات: که یکی از ویژگی های این عسل است باعث نرم شدن عضلات بدن می شود و از گرفتگی جلوگیری می کند، مصرف عسل کنار به ورزشکاران توصیه می شود.
  • تقویت حافظه: مصرف مداوم و روزانه عسل کنار به تقویت حافظه کمک میکند و برای کودکان و دانش آموزان بسیار مفید می باشد.
  • کاهش دمای بدن: این نوع عسل مناسب برای افراد با مزاج گرم است،به دلیل طبع خنکی که دارد باعث کاهش دمای بدن می شود.

این عسل دارای طعم و عطر بسیار خوبی است و ارزش غذایی بالایی دارد که همانطور که گفته شد خواص متعددی دارد از دیگر خاصیت های این نوع عسل می توان به بیماری های ناشی از سو تغذیه، مشکلات کبدی، مشکلات هاضمه، مشکلات بینایی، بهبود سریع بعد از زایمان، تقویت سیستم ایمنی،مقوی برای مغز و اعصاب، تقویت هوش، انرژی زا و نشاط آور، بهبود آبله و سرخچه،رفع عطش، برطرف کننده انگل، بهبود درد کمر تسریع در رشد کودک، تقویت کننده موی سر و غیره اشاره کرد.

صادرات عسل کنار اصل به صورت عمده

صادرات عسل کنار اصل به صورت عمده عسل کنار از شهد درختان کنار به دست می آید و معمولا در مناطق گرم سیر مانند هرمزگان،خوزستان،بوشهر،جنوب فارس و سیستان و بلوچستان تولید می شود و به بازار ها برای مصرف داخلی عرضه می شود،همچنین صادرات عسل کنار یکی از روش های فروش آن می باشد که به صورت عمده به سایر کشور ها فرستاده می شود و طرفداران زیادی نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما