تولید کننده عسل کنار درجه یک در ایران

عسل کنار از دسته عسل هایی است که از شهد گل های درخت کنار بوجود می آید. این عسل همانند عسل آویشن درجه یک، دارای خواص بسیاری است و از آن به عنوان دارو در بهبود امراضی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی نیز استفاده می شود. از جمله خواص عسل کنار تقویت سیستم دفاعی بدن و مغز، خون ساز بودن آن، رفع تب و عطش و بهبود دهنده جای زخم است. گفتنی است عمدتا تولیدکنندگان عسل کنار درجه یک در ایران در مناطق جنوبی کشور که درخت کنار می روید، به فعالیت می پردازند.

تولید کننده عسل کنار درجه یک در ایران

عسل آویشن چه خواصی دارد؟

عسل آویشن چه خواصی دارد؟

عسل آویشن طعم و بوی دلنشین و دلپذیری دارد و رنگ آن نسبت به سایر عسل ها تیره تر است. این خوراکی خوشمزه در وعده های صبحانه و عصرانه در کنار کره و نان مصرف می شود. همچنین مخلوط عسل آویشن با شیر و یا سایر نوشیدنی های گرم بی نظیر است. این عسل به دلیل اینکه از گیاه آویشن حاصل شده دارای خواص شگفت انگیزی است. خواص عسل آویشن شامل: درمان سرماخوردگی و گلودرد، دارای ویتامین های مختلف، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان زخم و عفونت های بدن و انرژی زا بودن است.

در زمان سرماخوردگی و درد در نواحی گلو مصرف ترکیب عسل و لیمو التیام بخش است و میکروب ها را از بین می برد. عسل آویشن با وجود ویتامین های A, B  و E‌ ای که دارد موجب تقویت بدن در مقابل انواع سرطان ها می شود. همچنین تسکین دهنده انواع سردرد ها و دردهای قاعدگی نیز می باشد. خوب است بدانید وجود آویشن در عسل روند بهبودی انواع زخم، سوختگی و اسکار روی بدن را دو برابر می کند و شیره عسل مانع از تولید قارچ و باکتری می شود در نتیجه عسل آویشن، ماده شفابخشی به حساب می آید. در ادامه می توان گفت این ماده مقوی همواره انرژی بدن را در سطح متعادلی قرار می دهد و مانع از خستگی های مفرط می شود.

مراکز پخش عسل آویشن درجه یک

مراکز پخش عسل آویشن درجه یک

خوشبختانه سرزمین ما دارای انواع مختلف گل و گیاه است و بهترین مناطق را برای پرورش زنبور عسل و همچنین تولید عسل دارد. قابل ذکر است که مراکز پخش عسل دارای گونه های مختلفی از عسل است; از عسل آویشن درجه یک گرفته تا عسل گون، کنار و مرکبات و … که هر کدام خواص ویژه ای دارند. این خواص به گیاهی که زنبور از آن تغذیه کرده برمی گردد. ولی بطور کلی عسل برای کاهش التهاب معده و گلو درد مصرف می شود. معمولا عسل به صورت مایع و یا همراه با موم در بسته بندی های گوناگون به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما