شرکت بازرگانی عسل خالص گشیز

عسل گشنیز همانطور که می دانید از شهد گیاه گشنیز به دست می آید که علاوه بر عطر و طعم دلپذیری که دارد از خواص درمانی و ارزش تغذیه ای بسزایی نیز بهره مند می باشد، که در ادامه مقاله به چند مورد از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد، جهت تهیه عسل خالص گشنیز با کیفیت صادراتی و قیمت مناسب می توانید از طریق شرکت بازرگانی این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

شرکت بازرگانی عسل خالص گشیز

چند خاصیت مطرح عسل

چند خاصیت مطرح عسل در رابطه با خواص عسل، باید به این نکته اشاره داشت که هر عسلی با توجه به نوع شهد گیاهی که از آن به دست می آید دارای خواص متفاوت و منحصر به فرد خود می باشد، اما ما در ادامه مطلب قصد داریم تا به چند خاصیت مطرح عسل گشنیز و اثرات درمانی فوق العاده این محصول بر سلامت بدن انسان بپردازیم.

این عسل از ساکارز بسیار پایینی برخوردار است به همین دلیل طعم شیرینی ملایم تری نسبت به دیگر عسل ها دارد، بنابراین مصرف این عسل برای کسانی که عسل را به خاطر طعم بسیار شیرین آن مصرف نمی نمایند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

عسل گشنیز رنگ عقیقی بسیار زیبایی دارد، از مهمترین خواص مصرف این عسل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای درمان دردها و التهابات کلیه، مثانه و مجاری ادراری فوق العاده موثر است.
  • خاصیت اشتها آوری داشته و برای تقویت معده بسیار مفید می باشد.
  • از خاصیت آرامش بخشی فوق العاده ای بهره مند بوده و برای افرادی که مشکل خواب دارند دارویی بی نظیر است.
  • برای رفع دردهای عضلانی و اسپاسم و همچنین از بین بردن سرفه و گلودرد بسیار تاثیرگذار است.
  • آفت دهان را از بین برده و به تقویت لثه و دندان کمک می کند.
  • به افزایش شیر مادران شیرده کمک بسزایی می کند.

صادرات انبوه عسل خالص گشنیز

صادرات انبوه عسل خالص گشنیز صادرات انبوه عسل گشنیز خالص و درجه یک به دلیل طعم و مزه بسیار دلنشین و خواص درمانی فراوانی که دارد به دیگر کشورها از جمله کشورهایی آسیایی نظیر امارات، ترکیه و روسیه انجام می گیرد.

کشور ایران به علت داشتن شرایط متنوع اقلیمی و زمین های و مراتع حاصلخیز فراوان جهت کشت و پرورش انواع گونه های گیاهی یکی از مهمترین کشورهای تولید کننده عسل درجه یک و خالص در جهان به شمار می رود.

از جمله استان های تولید کننده و پرورش عسل طبیعی و ارگانیک در کشور می توان به استان هایی همچون همدان، اردبیل، کردستان، لرستان، خوزستان و برخی استان های دیگر اشاره نمود.

عسل از جمله محصولاتی است که به هیچ عنوان فاسد نمی شود اما جهت حفظ کیفیت و خواص آن بهتر است آن را در شرایط دمایی و محیطی ایده آل نگهداری نمایید.

از این رو بهترین شرایط دمایی جهت نگهداری از عسل گشنیز، نگهداری در دمای زیر ۴۰ درجه سانتی گراد و به دور از رطوبت و نور خورشید در ظروف مناسب می باشد.

جهت بسته بندی عسل طبیعی بهتر است از ظروف شیشه ای یا پلی اتیلنی کاملا شفاف استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما