صادرات انواع عسل آویشن اعلا

یکی از بهترین خوراکی های برخاسته از دل طبیعت عسل طبیعی می باشد.که به دلیل داشتن خواصی بی نظیر و طعمی ماندگار همواره مورد توجه قرار گرفته است .عسل آویشن اعلا که از گل آویشن به دست می آید دارای عطر بی نظیر و خواص شگفت انگیز است. عسل طبیعی آویشن معمولا در مناطق مرکزی ایران و در دامنه ی کوهای زاگرس و البرز به دست می آید .

صادرات انواع عسل آویشن اعلا

درمان تبخال با مصرف عسل آویشن

درمان تبخال با مصرف عسل آویشن عسل آویشن نسبت به سایر عسل ها از خواص آنتی اکسیدانی قوی تری برخوردار است به همین دلیل این نوع عسل را معمولاً در دسته عسل های دارویی قرار می دهند.عسل آویشن دارای شیرینی متوسط و طعم و عطر بسیار شدیدی است رنگ این نوع عسل بسته به مدت زمانی که نگهداری شده است متفاوت است ومعمولارنگ تیره ای دارد.به طور کلی می توان گفت طعم وعطر خاصی دارد.

معمولاً از این نوع عسل برای درمان عفونت های دستگاه تنفس و سیستم گوارش استفاده می شود.از خواص این نوع عسل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.تقویت دستگاه تنفسی و سیستم ایمنی بدن

2.درمان گلو درد و سرماخوردگی

3.بهبود وضعیت جسمانی و رفع ضعف و بی حالی

4.درمان انواع تبخال ها و زخم ها

5.درمان بیماری های مربوط به کبد

6.مقوی بودن برای مغز و اعصاب

7.درمان بیماری‌های ریوی

از گذشته از این نوع عسل برای درمان انواع مختلف تبخال استفاده شده است .عسل با داشتن خاصیت چسبندگی یک لایه ی چسبنده بروی تبخال و زخم ایجاد می کندکه این امر باعث ترمیم و بهبود سلول های سطح پوست می شود و همچنین به دلیل داشتن خواص زد میکروبی باعث جلوگیری از رشد و تاکثیر میکروب ها و باکتری ها در آن ناحیه از پوست میشود .به همین دلیل این نوع عسل می تواند در درمان تبخال نقش ماثری داشته باشد .

میزان صادرات سالانه عسل آویشن اعلا

میزان صادرات سالانه عسل آویشن اعلا یکی از بهترین گیاهان دارویی که خواص شگفت انگیزی در درمان بیماری های مختلف دارد گیاه آویشن میباشد که خود دارای 400 گونه مختلف است . این گیاه در مناطق مرکزی ایران به صورت خود رو رشد می کند . اگر50 درصد گیاه قالب در منطقه گیاه آویشن باشدبه عسلی که در آن منطقه به دست می آید عسل آویشن می گویند .

صادرات عسل اعلا همواره در ایران به دلیل داشتن مناطق بکر برای زنبور داری وهمچنین 4 فصل بودن مورد توجه قرار می گیرد.هر ساله در ایران انواع مختلفی از عسل به کشور های همسایه همچون ترکیه عراق آذربایجان وحتی کشور های اروپایی صورت میگیرد که در این میان صادرات ویژه عسل آویشن به دلیل داشتن خواص فراوان مورد توجه قرار گرفته است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما