عرضه بهترین عسل گون عمده

عرضه انواع عسل گون عمده، به صورت اینترنتی هم انجام می شود. به این ترتیب هر کس از هر شهر استانی که باشد، می تواند به راحتی به این محصولات دسترسی داشته و آن را با قیمت های خوبی به دست آورد.

عرضه عسل گون به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه معتبر ما هر گونه محدودیت مکانی و جغرافیایی در دسترسی به آن را از بین می برد و باعث می شود مشتریان از سراسر کشور بتوانند سفارشات خود را در مدت زمان کوتاهی به دست آورند.

عرضه بهترین عسل گون عمده

شکل ظاهری عسل گون مرغوب

شکل ظاهری عسل گون مرغوب زمانی که گیاه غالب منطقه ای گون (نام علمی: Astragalus) باشد و زنبورها برای تولید عسل از گیاه گون تغذیه کرده باشند به عسلی که تولید می شود عسل گون می گویند.

زمان برداشت عسل گون در اوایل فصل تابستان تا اواخر مردادماه است رنگ عسل گون زرد کمرنگ است و طبع عسل گون گرم است.

عسل گون کاملا زرد رنگ بوده و ظاهر آن شبیه عسل های معمولی است که می توان با خیال راحت آن را در برنامه غذایی خود جای داد.

البته همان گونه که گفته شد عسل گون انواع مختلفی دارد و در نتیجه ویژگی های فیزیکی و ظاهری آن نیز با یکدیگر تفاوت دارند، مثلا برخی گونه های گون عسل قرمز رنگ و کهربایی دارند، اما معمولا این عسل به رنگ زرد مشاهده می شود معروف ترین گونه های گون: گونه سفید، گونه قشلاقی ،گونه گزی.

عرضه بهترین عسل گون از طریق این فروشگاه معتبر سبب شده افرادنگرانی از بابت تهیه این محصول نداشته باشند زیرا از طریق این فروشگاه قادرند انواع اصل و مرغوب را خریداری نمایند.

قیمت نهایی عسل گون عمده

قیمت نهایی عسل گون عمده قیمت عسل به طبیعی بودن و خالص بودنش بستگی داره. برای بدست اومدن عسل طبیعی، زنبوردار باید کندو ها رو به مناطق مختلف کوچ برده تا زنبورها شهد کافی برای تهیه عسل داشته باشدو این کوچ برای زنبوردار دارای هزینه است اما کسانی که به عسل شکر میدن متحمل این هزینه نمی شوندضمنا حجم عسل تولید شده به صورت طبیعی کمتر از عسل تولید شده با آب شکره مثلا اگر از کندو عسل طبیعی در هر دوره ۲۰ کیلو عسل برداشت بشه، از کندوی تغذیه شده با آب شکر ۶۰ کیلو عسل در همون دوره برداشت می شود.

فروشگاه معتبر ما، با عرضه انواع عسل طبیعی و باکیفیت و قیمتهایی نزدیک به قیمت فروش عمده عسل طبیعی، درصدد است تا عسل طبیعی و مرغوب را به دست همه هموطنان ما برساند.

انطور که می دانید عمده محصولاتی که در بازار بنام عسل طبیعی عرضه می شوند، از لحاظ خلوص و کیفیت در حد بسیار ضعیفی می باشند. بسیاری از این مواد صرفا نام عسل طبیعی را یدک می کشند زیرا در روند تولید بسیاری از این عسل ها زنبور عسل هیچ نقشی نداشته است. حتی عسل هایی که توسط زنبور تولید می شوند نیز با توجه به کیفیت کاملا متفاوت و در رده بندی های مختلفی می باشند.

عسل گون در فروشگاه مااز نوع بهترین عسل های موجود در بازار و با درجه بندی A می باشد. لذا خواهشمندیم قیمت عسل گون را با عسل های تغذیه ای که زنبور از شکر تغذیه کرده است و حتی گاهی زنبور هیچ نقشی در تولید عسل های کارخانه ای ندارد مقایسه نفرمایید.

بدلیل اینکه واسطه را حذف کرده ایم و مستقیما عسل تولید زنبوداران را عرضه می کنیم، مناسب ترین قیمت ممکن جهت فروش عسل گون را انتخاب کرده ایم. هدف ما تنها عرضه عسل طبیعی می باشد و هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما