عرضه مستقیم عسل خالص

عسل محصولی از شهد گل که زنبور عسل آن را تولید می‌کند . عسل فواید زیادی دارد و در قرآن نیز به آن اشاره شده است . زنبور ، عسل را در کندو نگهداری می کنند که از جنس مو است . در بسیاری از موارد عسل خالص را به همراه موم در بازار عرضه می‌کنند . اغلب مکروب ها در عسل نمی توانند رشد کنند ، بنابراین عسل را می توان برای هزاران سال نگهداری کرد . به دلیل اهمیت زیاد زنبور عسل و همچنین تاثیری که در گرده افشانی بر روی گیاهان دارد ؛ سازمان جهانی فائو بیست می را روز جهانی زنبور نامگذاری کرده است.

عرضه مستقیم عسل خالص

همه چیز درباره عسل طبیعی خالص

همه چیز درباره عسل طبیعی خالص

رنگ عسل با توجه به اینکه در کدام منطقه زنبور عسل به جمع آوری شهد مشغول است ؛ از رنگ سیاه تا سفید روشن متغیر است . از لحاظ کیفیت و ترکیبات هیچ تفاوتی بین عسل های سفید و تیره نیست .

عرضه مستقیم عسل در انواع مختلف با ارائه آن توسط زنبورداران به صورت مستقیم و ارسال آن انجام می‌شود که این امر موجب کاهش قیمت برای خریداران واقعی این محصول و کوتاهی دست واسطه‌گران و دلالان را در پی دارد .

عسل انواع گوناگونی دارد : عسل کوهی یا همان عسل وحشی ، عسل بهاره ، عسل مرکبات ، عسل کنار و انواع دیگر که در تمامی این عسل ها وابسته به نوع پرورش زنبور عسل کمی متفاوت است . اینکه گفته می شود عسل رقیق بد و عسل غلیظ خوب است ، بسیار اشتباه است که باید اصلاح شود . در حقیقت رقیق یا غلیظ بودن عسل بستگی به آب موجود در آن دارد و همچنین درجه حرارتی که عسل در آن قرار دارد .

یک نوع عسل ممکن است در تابستان به دلیل گرمی هوا بیشتر کش بیاید و همان نوع عسل در زمستان به دلیل سرما کمتر کش بیاید . مصرف عسل برای کودکان زیر دو سال منع دارد ؛ زیرا که باعث می‌شود ، کودک مسمومیت ناشی از زهر زنبور عسل را تجربه کند که به آن بیماری بوتولیسم می گویند .

عسل خالص با تخفیفات ویژه

عسل خالص با تخفیفات ویژه

عرضه عسل خالص به طور عمده با پیشرفت تکنولوژی بسیار زیادتر از زمان‌های گذشته است . عسل های تولید شده در ایران در نقاط مختلف قابل برداشت است و با نام‌های گوناگونی وجود دارد . مثل عسل کنار که در استان‌های بوشهر ، خوزستان و ایلام است . عسل آویشن در استان سمنان ، عسل مرکبات در استان هرمزگان ، عسل گون در استانهای کرمان و خراسان قابل برداشت است .

عسل ها در بسته بندیهای گوناگون و هم به صورت فله در فروشگاه‌ها وجود دارد ، که به صورت حضوری به دست مصرف کنندگان این محصول برسد . همچنین امروزه از طریق اینترنت نیز این محصول بازار فروش خود را پیدا کرده است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما