فروشنده عسل وحشی طبیعی

عسل وحشی طبیعی در واقع به عسلی گفته می شود که انسان در تولید آن هیچ نقشی ندارد و طبیعت فقط پرورش دهنده آن است. زنبور های عسل وحشی در میان شکاف ها و درخت ها و جاهای دور از دسترس انسان ها لانه می زنند و بدون استفاده از کندوهای دست ساز بشر برای تولید عسل وحشی کلنی می سازند و از شهد گیاهان کوهی و طبیعی اقدام به تولید عسلی ارگانیک و فوق العاده می کنند. 

فروشنده عسل وحشی طبیعی

فواید عسل وحشی بر روی سلامت

فواید عسل وحشی بر روی سلامت زنبورهای تولید عسل وحشی با زنبورهای پرورشی متفاوتند و اصلا اهلی یا پرورشی نمی شوند. فواید عسل وحشی به این دلیل که از دل طبیعت و دور از دخالت های بشر تولید می شود بسیار زیاد است. 

تسکین سرفه های مزمن با عسل وحشی یکی از فواید عسل وحشی برای سلامتی بدن است که با درمان عفونت مجاری تنفسی انسان اتفاق می افتد. آنتی اکسیدان های موجود در عسل طبیعی باعث تقویت سیستم دفاعی و بنیه بدنی می شود و برای کنترل حساسیت ها و آلرژی های فصلی مثمر ثمر واقع می شود.

از دیگر فواید عسل وحشی می توان به باز کردن جریان ها و شریان های قلب و عروق اشاره کرد. عسل وحشی همراه با موم برای بیماری های گوارشی بسیار مفید است و زخم معده را با مصرف یک ماهه تسکین می دهد. 

رفع و رجوع عفونت های زنانه از طریق استفاده از عسل چه به صورت استعمال خارجی و چه به صورت تزریق در واژن انجام می شود. زنان زیاد عفونت واژن خود را از طریق عسل وحشی درمان می کنند. عسل وحشی به دلیل دارا بودن همه موارد مورد نیاز بدن در روند درمان کم خونی و درمان کمبود آهن تسریع ایجاد می کند. و کم کم باعث رفع این دو بیماری می شود. 

تمرکز هواس و حافظه و افزایش قدرت یادگیری برای کودکان در حال رشد، دانش آموزان در حال یادگیری و شاغلان دارای شغل حساس با مصرف عسل وحشی میسر می شود. 

عرضه عمده عسل وحشی طبیعی

عرضه عمده عسل وحشی طبیعی اولین لازمه عرضه عسل طبیعی اصل و مرغوب شرافت و صداقت زنبور داران است. هر فروشنده خوب و ماهر می داند که فروش محصولاتش آخرین مرحله نیستند بلکه آغاز یه تعهد  است او در قبال جنس خود متعهد و مسئول است و باید راه خرید بعدی را برای مصرف کننده باز بگذارد. 

مراکز معتبر و مستقیم عرضه عسل طبیعی علاوه بر جنس مرغوب و قیمت معقول، انواع برند ها و بسته بندی یا فله ای بودن عسل را ارائه می دهند و برای خرید های عمده عسل طبیعی تخفیفات بیشتری به خریدار می دهند. 

پارامترهای تعیین قیمت عسل طبیعی، کیفیت و مقدار ساکارز عسل، عطر و طعم بی نظیر عسل، گل هایی که زنبور ها از آن تغذیه کرده اند و میزان تقاضا و عرضه بازار هستند. سعی کنید از بازارهای بی واسطه عسل وحشی را تهیه کنید و پول سود بی خودی دست سودجویان ندهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما