فروشنده عسل گون کیلویی

عسل گون کیلویی که معمولا شهد آن از گیاه گون می باشد جزء محبوب ترین نوع عسل موجود در ایران می باشد با توجه به طعم و خواص دارویی که دارد جای خود را در میان سفره ایرانیان باز کرده است.

فروشنده عسل طبیعی گون معمولا در منطقه استان خراسان شمالی می باشد چون این استان دارای گیاه گون است زمان برداشت این نوع عسل تابستان می باشد که این گیاه در حال گل دهی می باشد .

فروشنده عسل گون کیلویی

درباره عسل گون چه می دانید؟

درباره عسل گون چه می دانید؟ عسل گون به عسلی گفته می شود که بیشترین شهد استفاده شده ی آن از گیاه گون می باشد ولی در هیچ کجای دنیا دیده نشده که زنبور 100 درصد از گیاه گون و یا هر نوع گیاه دیگری استفاده کند فقط می توان این را گفت که بیشترین گیاه آن منطقه گون و یا هر نوع گیاه دیگر است در این صورت حدود 80 درصد شهد تولید شده از گیاه گون می باشد.

معمولا زنبورداران در آن منطقه به سراغ گل ها می روند و زنبور از هر شهدی که بیشتر استفاده کرده باشد به همان نام خوانده می شود عسل گون یشتر برای صبحانه استفاده می شود چون دارای انرژی زیادی است همچنین برای تقویت معده ، بیماری های کلیوی ودرمان درد های مفصلی بسیار مفید است .

این عسل دارای رنگ کهربایی و طعم عالی می باشد برای مصرف آن برای افراد دیابتی با مشورت پزشک مانعی ندارد همانطور که می دانید در بازار امروزی عسل های تقلبی زیادی هستند که با نام عسل طبیعی به مشتریان فروخته می شود ولی دربین این افراد زنبورداران صادقی هستند که عسل را به صورت طبیعی در اختیار خریداران قرار می دهند .

فروشنده عسل گون سعی می کند که این محصول را به صورت خالص و بدون واسطه با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهد هر ظرفی برای عسل مناسب نمی باشد ظرف عسل باید بهداشتی و مقاوم باشد .

مرجع خرید عسل گون کیلویی

مرجع خرید عسل گون کیلویی اکثر عسل هایی که در بازار وجود دارد عسل گرما دیده می باشد که دارای رنگ خوش تر مشتری پسند می باشد ولی تمام خواص و آنتی اکسیدان های عسل با حرارت از بین می رود عسل خام دارای رنگ کدر و طعم خوشایندی می باشد و همانطور که ازکندو برداشت می شود به فروش می رسد.

عرضه کنندگان عسل گون آن را نیز به صورت کیلویی در اختیار خریدار قرار می دهند مرجع خرید عسل گون کیلویی و طبیعی فروشگاه های عرضه محصولات طبیعی می باشد هرگز قیمت عسل طبیعی را با عسل های گرمادیده و عسل های حاوی شکر مقاسه نکنید شما می توانید برای سفارش این محصول از طریق اینترنت و تلفن و حضوری اقدام کنید فقط باید این محصول را از فروشگا های معتبر خریداری کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما