قیمت خرید عسل کنار درجه یک

قیمت خرید عسل کنار درجه یک به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. این عسل شیرینی زیاد و عطر عالی دارد و به عنوان یکی از بهترین عسل های شناخته شده در جهان و ایران می باشد. که قیمت این محصول به عوامل مختلفی از طعم، رنگ، شیرینی، ساکارز، ph، رطوبت و پرولین و… بستگی دارد. 

قیمت خرید عسل کنار درجه یک

کیفیت انواع عسل کنار درجه یک

کیفیت انواع عسل کنار درجه یک عسل کنار بسیار خوش طعم و عطر می باشد، که از شهد این گل درخت کنار یا سدر تولید شده است. این عسل از کیفیت بالایی برخوردار است و برخلاف دیگر عسل ها طبعی سرد دارد و برای درمان بیماری یرقان و گرمازدگی بسیار مفید است این محصول به رنگ سبز بوده و حالت کف مانند دارد. به دلیل داشتن برخی از خواص درمانی منحصر به فردش محبوبیت یافته است از جمله: 

  • به دلیل غنی بودن از ویتامین B و E برای تقویت و پرپشتی مو بسیار مفید بوده است
  • برای دفع از بین بردن کرم روده و معده مفید و اثر معجزه آسا به همراه دارد.
  • بازکننده ی گرفتگی رگ های قلب و ماهیچه ها
  • تقویت کننده دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بدن

این محصول نسبت به سایر عسل ها طبع خنک تر دارد برای افراد گرم مزاج مفید و گزینه خوبی است. این عسل از درجه خلوص بالایی برخوردار است و استفاده از آن برای درمان بیماری های پوستی مفید است و تا حد بالایی از بروز چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

برای بهبود جای زخم های قدیمی بسیار مفید است و گزینه مناسبی برای درست کردن ماسک های پوستی می باشد برای تقویت قوای جنسی مفید است. مصرف آن برای افزایش قوای جنسی بدن، رفع ضعف، تقویت بدن و سیستم ایمنی مفید است. بازار عسل به دلیل داشتن خواص بی نظیرش داغ و پر روق بوده است.

تولید کننده عسل کنار درجه یک

تولید کننده عسل کنار درجه یک

تولید عسل کنار درجه یک با کیفیت بالا و زیر نظر کارشناسان مربوطه با آزمایش های مختلف انجام می شود. و در صورت داشتن خصوصیات زیر این محصول اصل بوده و تولید آن با کیفیت بالا انجام شده است. برای تولید این محصولدبه نکات زیر توجه کنید:

  • این عسل در زمان برداشت کف می کند .
  • کف عسل کنار خوشمزه بوده و طبعش سرد می باشد و لذا برای کسانی که مزاج گرم دارند ، مفید است .
  • در مناطق زیادی از کشور عسل کنار را به صورت کف کرده مصرف می کنند .
  • کف عسل کنار بعد از مدتی از بین رفته و رنگ عسل که در اوایل برداشت ، روشن می باشد ، تیره تر می شود .
  • و بعد از گذشت چند ماه از برداشت عسل کنار ، رنگ آن تیره تر شده و رنگ عقیقی و جگری به خود می گیرد .
  • عسل کنار ، چنانچه دوباره مخلوط و به هم زده شود و یا در مجاورت حرارت ، قرار بگیرد ، دوباره کف می کند ، و برای از بین رفتن این کف ها باید چند روزی صبر کرد .
  • ساکارز عسل کنار اصل و طبیعی ، به طور معمول بالاست و این به دلیل وجود گرده زیاد ، در شکوفه ی درخت کنار می باشد ، و لذا ساکارز بالا دلیل بر تغذیه ای بودن عسل کنار نمی باشد ، بلکه با آزمون های دیگری از قبیل ، آزمون پرولین و فعالیت دیاستازی و همچنین از روی طعم و رنگ و عطر ( البته این راه اخیر فقط برای افراد خبره می باشد و باز هم به دقت آزمایش نخواهد رسید ) ، می توان فهمید که این عسل ، اصل و طبیعی است و یا تغذیه ای می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما