مرکز توزیع عسل ارگانيك اويشن

عسل ارگانيك اويشن از پرفروشترین نوع عسل در کشور است و در مراکز خاص خود به فروش می‌ رسد تولید کننده این نوع عسل با تولید انبوه توانسته است که در طول سال علاوه بر توزیع این عسل در بازار داخلی، این محصول را به کشورهای دیگر هم صادر کند این محصول دارای خواص فراوانی هست که به همین دلیل تقاضا و درخواست برای خرید آن بسیار است و این مراکز می ‌توانند با تولید انبوه و فروش این محصول شود بالایی کسب کنند.

مرکز توزیع عسل ارگانيك اويشن

ویژگی های عسل ارگانيك اويشن

ویژگی های عسل ارگانيك اويشن آویشن گیاهی علفی از خانواده نعنا است که در بخش مرکزی و غربی ایران یافت می شود دو نوع گل صورتی و سفید دارد و در طب سنتی کاربرد دارد با شهد این گیاه عسل تولید می‌ شود به همین سبب در شغل و حرفه زنبورداری، کندوها ها را در محلی در نزدیکی این گیاه قرار می دهند تا زنبوران از گونه های گیاهی آویشن و شهد آن استفاده کنند و عسل ارگانیک آویشن را تولید کنند.

خواص و ویژگی ها:

عسل ارگانیک آویشن از گونه های گیاهی آویشن به دست می آید که دارای طعمی بسیار شیرین و رایحه ای خوب است استفاده روزانه از این عسل موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و سلامت بدن بر می گردد و فرد سالم و شاداب می شود.

این محصول آنتی اکسیدان های قوی دارد به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و میکروب ها را از بین می ‌برد استفاده از این عسل در صبح مانند شربت گلو درد است و سرفه را تسکین می دهد.

همچنین از این عسل می توان برای سوختگی های شدید به عنوان ضد التهاب پوست استفاده کرد این عسل همانند یک داروی قوی عمل می کند و سوختگی را برطرف میکند.

علاوه بر اینها از این عسل در طب سنتی هم برای درمان بیمارهایی چون آسم استفاده می گردد.

قیمت خرید عسل ارگانيك اويشن

قیمت خرید عسل ارگانيك اويشن مرکز توزیع عسل سازمان اورازان است. این محصول با نام تجاری اورازان در بازار توزیع می‌ شود که در کنار اینها، فراورده های دیگر زنبور مانند عسل گون، کنار و چهل گیاه هم پخش می‌ شود از دیگر فرآورده های این مکان تجاری می توان به:

۱_بره موم

۲_گل

۳_رویال ژل

اشاره کرد.

در تمام مراحل تولید این عسل از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمیشود و همچنین محل کندوهای زنبورها به علت دوری از زمین های سمپاشی شده،در مناطق کوهستانی است.

در روند بسته بندی این محصول سخت گیری های زیادی هست که تحت نظارت اساتید این صنعت انجام می‌شود قیمت این عسل با توجه به ابعاد و اندازه بسته بندی این عسل تعیین می ‌شود. برای خرید عسل ارگانيك علاوه بر خرید حضوری، می توان از بازار آنلاین با ارسال رایگان استفاده کرد.

4

  1. سلام ممنون از مطالب شما، عسل ارگانيك اويشن دارای طعم بی نظیری بود آیا امکان خرید به وزن های بیشتری هست ؟

    • سرکار خانوم جهاندار سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. سلام
    آیا مصرف عسل در کاهش وزن موثر است؟ تاثیری در رژیم غذایی روزانه داره ینی منظورم اینه که خاصیت چاق کنندگی داره؟

    • علی عزیز سلام
      برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما