مرکز خرید عسل طبیعی خوانسار

مرکز خرید عسل طبیعی خوانسار در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود خوبی به دست آورد. اگر به دنبال عسل طبیعی با قیمت مناسب هستید می توانید از این مجموعه تناژ و حجم بالا اقدام کنید.عسل خوانسار کاملا ارگانیک بوده و بیشتر به عنوان عسل صادراتی به فروش می رسد. همچنین بسیار مقوی و خواص درمانی بالایی دارد.

مرکز خرید عسل طبیعی خوانسار

قوانین صادرات عسل طبیعی

قوانین صادرات عسل طبیعی صادرات عسل طبیعی همانند دیگر محصولات به رعایت یک سری قوانین و مقررات نیاز دارد. عسل خوانسار یکی از خوراکی های محبوب و پر طرفدار در تمام کشور های جهان است. و حجم زیادی از عسل مرغوب و با کیفیت در ارتفاعات و کوهستان تولید می شود. عسل نه تنها به عنوان یک خوراکی شیرین مصرف می شود بلکه برای تهیه انواع خوراکی های خوشمزه استفاده می شود و به همین دلیل از بازار داغ و پر رونقی برخوردار است. عسل از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به زودی فاسد نمی شود.برای صادرات عسل باید به قوامین و مقررات پایبند بود. و به طور قطع قبل از ورود به بازار صادراتی باید اطلاعات کافی درباره نحوه خرید و فروش اطلاع داشت.

عسل بسیار مقوی است و غنی از ویتامین C و آنتی بیوتیک است و از سرفه و سرما خوردگی جلوگیری می کند. همچنین تنظیم کننده فشار خون است و از سکته مغزی و قلبی جلوگیری می کند. عسل خاصیت ضد التهابی قوی دارد و به درمان سوختگی و زخم معده کمک می کند و برای درمان جوش و آکنه پوست بسیار مفید است. برخی دیگر از خواص عسل خوانسار عبارتند از:

  • حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است به حفاظت قلب کمک می کند. و از تنگ شدن شریان قلب و سکته مغزی جلوگیری می کند.
  • تنظیم کننده دیابت و قند خون است و ببه درمان دیابت نوع دو کمک بالایی می کند.
  • ترکیبات فنولیکی موجود در آن به درمان دندان درد کمک می کند. همچنین خاصیت ضد سرطانی دارد و با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از سرطان پیشگیری می کند.
  • به درمان ریفلاکس اسید معده کمک می کند. و برای درمان التهاب مری و معده مفید است.

فروش عسل طبیعی خوانسار اصل

فروش عسل طبیعی خوانسار اصل فروش عسل طبیعی به صورت عمده از مراکز تولیدی معتبر همانند این مجموعه انجام می شود. و دهک های بیشتری از جامعه می توانند در سبد غذایی خود از عسل خوانسار استفاده کنند. برای نمونه قیمت خرید عسل خوانسار در این مجموعه در مقایسه با دیگر بازار های حضوری بسیار مناسب فاکتور زده می شود. فروش عسل طبیعی در خوانسار نحوه بسته بندی عسل های طبیعی نحوه بسته بندی عسل خالص براساس نوع سفارش مصرف کننده صورت می گیرد. مصرف کننده می تواند به دو صورت زیر بسته بندی را تقاضا دهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما