مرکز توزیع عسل کوهی مرغوب

عسل یکی از مواد غذایی پر خاصیت است که بیش از هزاران سال است که توسط انسان مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده غذایی مغذی دارای انواع مختلفی می باشد یکی از بهترین نوع عسل، عسل کوهی است که به عسل وحشی یا درختی نیز معروف است. عسل کوهی توسط نوعی زنبور به نام apis florea، در بالای درختان و یا در درون درز ها و شکاف های کوه ها تولید می شود.

مرکز توزیع عسل کوهی مرغوب، بهترین عسل کوهی را تهیه و توزیع می کند و عسل ها به صورت کاملا طبیعی توسط زنبور ها در طبیعت ساخته می شوند.

مرکز توزیع عسل کوهی مرغوب

عسل کوهی مرغوب چه خاصیت هایی دارد؟

عسل کوهی مرغوب چه خاصیت هایی دارد؟ عسل کوهی به دلیل اینکه فقط به صورت طبیعی یافت می شود خواص بسیار بیشتری نسبت به دیگر عسل ها دارد چون زنبور های سازنده این نوع عسل غیر قابل پرورش توسط انسان ها می باشند و به صورت طبیعی لانه های خود را بالای درختان و شکاف های کوه ها می سازند. خواص این عسل به شرح زیر می باشد:

  1. ضد عفونی کردن دستگاه گوارش انسان: خود عسل به دلیل ساختار منحصر به فرد خود فاسد ناپذیر است چون هیچ میکروبی نمی تواند در عسل رشد کند، بنابراین خوردن عسل باعث ضد عفونی کردن دستگاه گوراش انسان می شود.
  2. تقویت انرژی بدن و رفع خستگی مفرط: این عسل دارای مقادیر بالایی از کربوهیدرات می باشد، قندهای عسل کوهی از نوع گلوکز و فرکتوز می باشد و این نوع قند ها به سرعت وارد جریان خون می شوند که باعث ایجاد تحرک در انسان می شوند.
  3. تقویت حافظه و افزایش هوشیاری: سلول های مغز انسان برای فعالیت فقط از قند گلوکز استفاده می کند که این قند به وفور در عسل کوهی یافت می شود و مصرف عسل باعث تقویت حافظه و هوشیاری انسان می شود.
  4. کاهش سو هاضمه و رفلکس اسیدی معده: وجود برخی باکتری ها در معده باعث تحریک و تولید بیشتر اسید معده می شوند که سو هاضمه می گویند، عسل به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده از رشد این باکتری ها جلوگیری می کند و ph معده را به میزان طبیعی خودش باز می گرداند.

شرایط صادرات عسل کوهی مرغوب

شرایط صادرات عسل کوهی مرغوب با توجه به خواص بی نظیری که عسل کوهی دارد این عسل نسبت به عسل های دیگر طرفداران بسیاری دارد و به صورت دارو برای بعضی بیماری ها تجویز و استفاده می شود.

مشتریان گرامی می توانند برای تهیه عسل کوهی مرغوب و طبیعی به سایت مرکز صادرات عسل کوهی مرغوب مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. لازم به ذکر است این سایت عسل کوهی را در ظرف های شیشه ای کاملا بهداشتی به فروش می رساند چون ظرف های شیشه ای نسبت به دیگر ظرف ها به دلیل خاصیت اسیدی بودن عسل، برای نگهداری طولانی مدت مناسب ترند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما