فروش انواع عسل کوهی محلی

عسل کوهی محلی به عسلی گفته می شود که زنبورهای تولید کننده ی آن از گل های محلی کوهی برای ساخت عسل استفاده کرده باشند .

طبیعتاً عسل کوهی محلی از خواصی بی شماری برخوردار است زیرا برای ساخت آن از گل ها با خواص مختلف استفاده شده است .

این عسل با توجه به شرایط آب و هوای (عدم حضور همیشگی گل ها)بسیار نایاب و دارای خواص درمانی بی شماری است و برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر است .

عسل همیشه مورد توجه بشریت بوده با خواص اعجاب انگیز خود و‌شیرینی طبیعی که دارد جایگزین بسیاری از شیرینی ها و داروهای شیمیایی بوده است .

از خواص عسل هر چه بگویم کم است و ابوعلی سینا هم در کتاب خود به عسل و خواص آن بسیار اشاره کرده و در درمان بیماری زیادی از آن بهره جسته است.

فروش انواع عسل کوهی محلی

مهم ترین خواص عسل کوهی محلی

مهم ترین خواص عسل کوهی محلی از خواص عسل کوهی محلی یا عسل ارگانیک باز کردن عروق ،درمان مشکلات گوارشی و زخم معده ،درمان عفونت ،کمک به افزایش حافظه ،تامین کننده انرژی ،خواص لکه بری و شفاف سازی پوست ، کمک به درمان سوختگی ها و خیلی خواص معجزه آسای دیگر که قابل شمارش نیست .

بسیاری از پزشکان به تهیه و استفاده عسل کوهی یا عسل ارگانیک توصیه اکید کرده اند .

بسیاری از زنبورداران به تولید عسل ارگانیک پرداخته و محصول حاصل را با توجه به نیاز مردم و با قیمت مناسب در معرض فروش گذاشته اند.

قیمت عسل کوهی محلی با توجه به شرایط و محیط تولید و کیفیت محصول پس از بررسی در آزمایشگاه شیمی غذایی و تایید فاکتورهای لازم در عسل و با توجه به هزینه تولید آن توسط زنبوردار قیمت گذاری می شوند .

انواع عسل کوهی با توجه به گل های موجود در مناطق زندگی زنبور و تغذیه آن متفاوت بوده و خواص متغییری دارد .

پایین ترین قیمت عسل کوهی محلی

پایین ترین قیمت عسل کوهی محلی امروزه بازار محصولات ارگانیک داغ شده است و چون محصولات غیر ارگانیک باعث بروز ناراحتی ها و بیماری های متعدد شده است مردم به روشهای قدیمی و سنتی در تولید روی آورده اند. زنبورداران نیز در جهت همین مشکلات شروع به تولید عسل ارگانیک کرده اند.

زنبورداران نیز برای دسترسی مردم به عسل کوهی محلی اقدام به فروش انواع عسل کوهی در سایت ها و مراکز فروش به صورت مستقیم کرده اند .

قیمت عسل کوهی محلی با توجه نوع آن و وزن آن متفاوت است

در نهایت این عسل ها با توجه به محلی بودن و ارگانیک بودن محصول پس از تایید آزمایشگاه های صنایع غذایی دارای قیمت مناسبی بوده و چون فروش مستقیم از زنبورداران به مشتری ها می باشد دارای قیمت مناسبی است .

پایین ترین قیمت عسل کوهی محلی و مناسب ترین کیفیت را در عسل های محلی ما خواهید یافت .

البته این قیمت پایین به خاطر فروش مستقیم و رقابت در بازار عسل فروشان می باشد و رضایت مشتری های زیادی را سبب شده است .

برای دریافت قیمت انواع عسل های کوهی با شماره های که در این سایت درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما