واردکننده اصلی عسل چهل گیاه خالص

در سالهای قبل عمده عسل تامینی کشور ما از طریق واردات تامین می‌شد.

واردکننده عسل چهل گیاه خالص در کشور ما با توجه به نوع عسل وارد شده و درجه خلوص عسل محصول دریافتی را توسط توزیع کنندگان و بازاریابان حرفه ای در سطح استان های مختلف توزیع میکند

واردکننده اصلی عسل چهل گیاه خالص

دلایل واردات عسل چهل گیاه خالص

دلایل واردات عسل چهل گیاه خالص عسل از مواد غذایی بسیار پر مصرف در کشور ما به ویژه در مناطق کوهستانی کشور می باشد حتی طی آماری که در چند سال گذشته تهیه شده بود استان همدان در مصرف عسل رتبه سوم جهان را کسب کرده بود که این آمار برای خود مردم همدان نیز بسیار جالب بود

شاید این به خاطر علاقه شدید مردم استان همدان به تولید عسل باشد یا به خاطر کوهستانی بودن این استان پرورش زنبور عسل به نظر کار ساده ای می‌باشد زیرا با شروع فصل بهار کندوها را به دشت ها یا کوه های اطراف انتقال می‌دهند و تا اواخر فصل زمستان تنها وظیفه آنها سر زدن به کندوها می‌باشد.

زیرا زنبور عسل از حشرات بسیار فعال و منظم می باشد که بدون نیاز هیچ عامل بیرونی میتواند به خودی خودی یک کلونی یا یک کندو را مدیریت کند.

در گذشته اعتقاد داشتند دخالت انسان در کندو یا تنظیم کلونی زنبور باعث میشود زنبور ها قهر کنند و ملکه را رها کرده و جای دیگری محاجرت کنند.

با این حال تولید عسل با کیفیتی منحصر به فرد که لایق مردم کشور ما باشد انجام نمیشود و به همین دلیل برای تامین بخشی از عسل مورد نیاز کشور مجبور به وارد کردن این محصول از کشورهای دیگر هستیم.

یک زنبور عسل برای تهیه شیره گل ها گیاهان کیلومترها از کندو فاصله بگیرد و بعد از ذخیره شهد گل ها در شکم خود به کندو برگشته و توسط خرطوم بلند خود آن را داخل موم انتقال دهد.

در طول روز یک زنبور بارها این حرکت را تکرار میکند و در کنار درب ورودی کندو دو زنبور عسل نگهبان قرار میگیرد که هنگام ورود زنبورها به کندو آنها را برسی میکنند تا هیچ گونه آلودگی را با خود به داخل کندو انتقال ندهند.

زنبور عسل هنگام انتقال شیره گل ها و گیاهان از طبیعت خاصیت آنها را هم انتقال میدهد به همین علت عسل به عنوان خوراکی دارویی و درمانی در جهان نیز شناخته میشود و کاربرد های فراوانی در درمان بسیاری از بیماری ها دارد

قیمت نهایی عسل چهل گیاه خالص

قیمت نهایی عسل چهل گیاه خالص قیمت عسل خالص باتوجه به صادرات یا وارداتی بودن آن بسیار متغیر است.

از طرفی با توجه به نوسانات عمده ای که در سالهای اخیر در زمینه بسیاری از محصولات از جمله عسل وجود دارد نمیتوان قیمت مشخصی برای آن در نظر گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما