بازار فروش عسل گشنیز وحشی در کرمانشاه

بازار فروش ویژه عسل گشنیز کرمانشاه با توجه به خواص درمانی و همچنین جایگاه ویژه این ماده ی غذایی در رژیم غذایی ما ایرانیان، از گستردگی به خصوصی برخوردار است به گونه ای که عرضه کنندگان متعددی اقدام به فروش این نوع از عسل کرده اند و در این راه، علاوه بر عرضه کالا در مراکز متعدد فروش در سراسر کشور، فروش اینترنتی و آنلاین کالا را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.

بازار فروش عسل گشنیز وحشی در کرمانشاه

خصوصیات عسل گشنیز درجه یک

خصوصیات عسل گشنیز درجه یک ما در این بخش می خواهیم خصوصیات عسل گشنیز درجه یک را به بحث بگذاریم تا شما مصرف کنندگان گرامی بتوانید در هنگام خرید، مرغوب ترین نوع از آن را تهیه نمایید، پس لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

عسل گشنیز همانطور که از اسم آن نیز پیداست، نوعی از عسل است که در آن زنبور های عسل از شهد گل های گیاه گشنیز تغذیه می کنند به همین دلیل این گونه از عسل بیشتر در نواحی تولید می شوند که سر سبز بوده و دارای مزارع گسترده سبزیجات و بالاخص گیاه گشنیز است.

عسل گشنیز به علت خلوص بالا و تهیه آن از شهد یک نوع گل، از گرانروی و ویسکوزیته ی بالایی برخوردار است و همین عامل باعث مقرون به صرفه تر بودن آن می گردد.

طعم و بوی عسل گشنیز نسبت به انواع معمولی و همچنین ناخالص تر، کمی تندتر می باشد و علت آن نیز وجود ترکیبات اسیدی است که در شهد گل وجود داشته و نقش محافظت کننده را برای گیاه ایفا می کند. این ترکیبات درون سیستم گوارشی زنبور تجزیه نشده و به همان شکل درون عسل باقی می ماند البته در نظر داشته باشیم که این طیف از اسیدها، در عسل نیز باعث جلوگیری از ایجاد فساد و گندیدگی می شوند.

باکتری های بی هوازی ایجاد کننده فساد غذایی، دارای دیواره ای از جنس پپتیدوگلیکان هستند و این ترکیبات آلی در مجاورت مواد اسیدی، تجزیه می شوند و باکتری نیز با تخریب دیواره، می میرد.

درصد ساکارز عسل گشنیز، زیر دو درصد می باشد و آن را برای استفاده افراد دیابتی مناسب می سازد همچنین رنگ آن نیز نسبتا تیره تر است که دلیل این تیرگی، ترکیبی به نام هیدروکسی متیل فورفورال است که درصد آن نسبت به انواع مصنوعی و با ساکارز بالا، بیشتر است.

فروش ویژه عسل گشنیز وحشی کرمانشاه

فروش ویژه عسل گشنیز وحشی کرمانشاه فروش عسل گشنیز وحشی کرمانشاه، فقط منحصر به این شهر نمی باشد و در این بازار، شرکت های متعددی در حال ارائه خدمات به مصرف کنندگان هستند به گونه ای که این تولیدات علاوه بر تامین نیاز بازار های داخلی، در حال صدور به کشور های همسایه و منطقه می باشد.

برند ما با فروش ویژه این نوع عسل با قیمت متناسب، توانسته علاوه بر جلب رضایت مشتریان داخلی، حجم صادرات خود را نیز به دلیل افزایش تقاضا، ارتقا دهد.

شما عزیزان نیز می توانید برای آگاهی از جدید ترین محصولات و همکاری با ما در زمینه صادرات، با همکاران واحد پشتیبانی با شماره تلفن های درج شده در همین سایت، تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما