قیمت فروش عسل وحشی کوهستانی

عسل وحشی کوهستان از بهترین نوع عسل دنیا می باشد زیرا از بهترین گیاهان طبیعی وحشی تولید شده است و مزه فوق العاده ای دارد که دیگر عسل ها ندارند. قیمت این عسل اگرچه نسبت به دیگر عسل های فروشگاه ها بیشتر است اما خواص بی نظیری دارد و قابل قیاس با دیگر عسل ها نمی باشد. این نوع عسل در بسته بندی های متفاوتی به فروش می رسد و قیمت آن بر حسب وزن می باشد.

قیمت فروش عسل وحشی کوهستانی

5 خاصیت عسل طبیعی کوهستان

5 خاصیت عسل طبیعی کوهستان در این مطلب می خواهیم در مورد 5 خاصیت عسل وحشی را که در میان دیگر عسل ها آن را متمایز کرده است بیان کنیم.

  1.  زنبور عسل برای تولید این عسل از همه گیاهان دارویی تغذیه کرده است به همین دلیل خواص تمام گیاهان را به یک جا دارد و یک منبع غنی دارویی به شمار می آید.
  2. عسل کوهستان منبع غنی از تمام ویتامین های است که برای بدن لازم است و برای درمان سوء تغذیه در کودکان و افراد مسن و لاغری بیش از حد مفید است.
  3. طبع عسل بسیار گرم است و برای درمان سرد مزاجی و برای درمان سردی رحم در بانوان بسیار مفید است و برای خانوم های حامله و باردار مفید است.
  4. مانند یک ضماد عالی عمل می کند و برای درمان زخم و عفونت مفید است و در مواقع خونریزی به بند آمدن خون جلوگیری می کند.
  5. برای درمان کم خونی مفید است.

به طور کلی برای درمان بیماری های که از سردی بدن نشات گرفته است مانند ام اس، پارکینسون، آلزایمر و نازایی و … مفید می باشد و انواع عسل وحشی را می توانید برای این موارد استفاده کنید. به کار بردن این عسل ها در وعده صبحانه باعث می شود که نیروی کافی را در طول روز داشته باشید و باعث ایجاد قوای بدنی افراد می شود.

فروشگاه مجاز انواع عسل وحشی کوهستان

فروشگاه مجاز انواع عسل وحشی کوهستان فروشگاه ها و مراکز فروش این محصول در سراسر ایران فعال است اما برای اطمینان از خرید موارد اصلی باید به فروشگاه مجاز انواع عسل کوهستانی وحشی مراجعه نماییم یکی از این مرکز فروش با مجوز رسمی همین سایت می باشد و مشتری می تواند با خیالی آسوده از این مرکز خریداری نماید. فروش این عسل به صورت جزئی و کلی انجام می گیرد که خرید به صورت عمده قیمتی کمتر و با تخفیف های خوبی روبرو می شود. 

برای خرید می توانید به این سایت مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با تعداد و وزنی مشخص شده سفارش دهید تا مسئولان فروش این کالا را به آدرسی که توسط خریدار مشخص می شود ارسال نمایند. در کمترین زمان ممکن و در بهترین نوع بسته بندی جنس را برای شما ارسال می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما