قیمت عسل گون زرد در ایران

این روز ها مصرفرعسل های گیاهی رونق زیادی پیدا کرده است. عسل گون زرد یکی از انواع عسل های گیاهی است. زنبوری که عسل گون تولید کرده است، بیشتر تغذیه اش از گیاه گون بوده است. این عسل خواص گیاه گون را در خود دارد. رنگ عسل گون ، زرد رنگ است. اگر قصد خرید عسل گون زرد را دارید، از طریق این سایت می توانید از قیمت این محصول در ایران مطلع شوید.

قیمت عسل گون زرد در ایران

مصرف عسل در صنایع خوراکی و بهداشتی

مصرف عسل در صنایع خوراکی و بهداشتی

عسل به دلیل خواصی که برای بدن دارد در صنایع بهداشتی و خوراکی استفاده می شود. البته دلیل دیگر استفاده از این محصول در صنایع غذایی شیرین بودن آن است که برای حفظ سلامت محصولات این روز ها جایگزین مناسب شکر شده است.اولین عرضه عسل صنعتی در بازار به سال ها قبل برمی گردد ، زمانی که صنعت گران دریافتند عسل قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارد

در صنایع بهداشتی از عسل در تهیه صابون و ماسک های صورت استفاده می شود. علاوه بر این به دلیل خواصی که در بهبودی سرفه و نرم کردن گلو دارد، می تواند در تولید شربت های سرما خوردگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای تهیه رژ لب و محصولات مرتبط با نرمی لب نیز از عسل استفاده می کنند. در تهیه کرم ها و لوسیون های بدن نیز عسل قابل استفاده است. البته به دلیل خاصیت چسبندگی که عسل دارد، نمی توان در محصولات زیادی عسل را به کار برد.

مصرف عسل در صنایع غذایی بسیار گسترده تر از صنایع آرایشی و بهداشتی است. در صنایع خوراکی از عسل در شیرینی پزی و پخت کیک، تهیه مارمالاد و مرباعا، محصولات صبحانه و نوشابه ها و همچنین در ترکیب با شیر به عنوان شیر عسل استفاده می شود. 

در محصولات خوراکی عسل، به دلیل شیرینی جایگزین قند شده است. البته محصولاتی که حاوی عسل هستند، به دلیل قیمت بیشتر عسل، از انواع تولید شده با شکر و قند معمولی گران تر هستند. البته تنوع طعم عسل ها مانند عسل گون، تنوع زیادی در محصولات نهایی ایجاد می کند‌.

علاوه بر شیرینی و طعم های متفاوت عسل ، دلیل دیگر استفاده از آن در صنایع غذایی نرمی و انعطاف پذیری عسل است که باعث می شود محصولات بخصوص کیک ها، کلوچه ها و شیرینی ها دیر تر خشک شده و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

فروشنده بهترین عسل گون زرد

فروشنده بهترین عسل گون زرد

اگر قصد خرید عسل گون زرد را دارید، در این سابت می توانید با فروشندگانی تعامل داشته باشید که بهترین محصولات خود را در این سایت به مصرف کنندگان عرضه می کنند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا از طریق تماس تلفنی با مسئولین فروش سایت سفارشات خود را ثبت کنید. سفارشات شما از بهترین انواع عسل گون زرد تهیه و به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما