فروشگاه عسل موم دار تیره طبیعی

از مفیدترین انواع خوراکی در وعده صبحانه می توان به عسل اشاره داشت. از انواع آن ها می توانیم به دو نوع عسل موم دار طبیعی و عسل بدون موم اشاره داشته باشیم.

عسل سرشار از مزایا برای تامین سلامتی افراد است، به این دلیل بهترین فروشگاه آن، به ارائه محصول پرداخته و افراد می توانند بدون هیچگونه دغدغه ای بهترین نمونه از عسل را خریداری کنند.

فروشگاه عسل موم دار ما، بهترین نمونه از عسل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

فروشگاه عسل موم دار تیره طبیعی

راهنمای خرید عسل موم دار

راهنمای خرید عسل موم دار

معمولا عسل تیره از طعم تند تری نسبت به عسل روشن برخوردار است. از طرفی عسل روشن طعم ملایم تری دارد.

اما شما باید بدانید که موم بسیاری از عسل ها، موم مصنوعی اند و تولید کنندگان برای اینکه زنبور انرژی زیادی را صرف تولید موم نکند، به صورت صنعتی موم را در کندو می‌گذارند. در اغلب عسل‌ های تقلبی از انواع موم مصنوعی بهره می برند.

برای تولید موم مصنوعی از پارافین و ترکیبات مشابه استفاده کرده و سپس آن را درون ظروف شیشه‌ای گذاشته و روی آن عسل می‌ ریزند.

اما بسیاری از عسل هایی که شما خریداری می کنید، به صورت طبیعی تولید نشده اند و برای تولید آن ها از شکر، آب، کمی آبلیمو و اسانس‌ های شیمیایی طعم عسل استفاده می کنند.

برای تهیه عسل مرغوب باید بدانید که عسل طبیعی، از قند کم تری برخوردار است و عسل هایی که به روش طبیعی تهیه شده اند، با در نظر گرفتن قند محصول، برای دیابتی ها منع مصرف ندارد.

در این رابطه شما باید بدانید که امکان دارد عسل طبیعی هم شکرک بزند، اما با انواع تقلبی آن تفاوت هایی دارد.عسل طبیعی به مرور زمان کدر و ته نشین شده و شکرک آن مانند شکرک شیره خرما نرم و در زیر دندان احساس نمی‌ شود و در دهان به سرعت مایع می شود. اما شکرک عسل تقلبی مثل نبات سفت و به سختی با قاشق جدا شده و دانه های شکر در زیر دندان حس می شود.

عسل وحشی هم که روی تنه درختان یا شکاف سنگ ها و صخره ها تولید می شود، از بهترین عسل های موم دار است که از زنبور عسلی با جثه بزرگ تولید می شود و کاملا ارگانیک است.

نرخ روز عسل موم دار طبیعی تیره

نرخ روز عسل موم دار طبیعی تیره امروزه به دلیل روشن شدن مزایای سرشار عسل، خرید عسل موم دار هم با استقبال مواجه شده است و افراد در هر شهر و روستایی تمایل به استفاده از آن دارند.

نرخ عسل طبیعی از عسل تقلبی موجود در بازار، بیش تر است، البته شما می توانید بهترین نمونه از عسل را درب منزل خود و به صورت عمده از ما تهیه نمایید که در اینصورت خرید اقتصادی تری را خواهید داشت.

در واقع قیمت عسل در حال حاضر به دلیل بالا رفتن نرخ دلار بیش تر هم شده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما