تامین عسل وحشی طبیعی ارزان

عسل وحشی طبیعی همانطور که از نام آن مشخص است عسلی است که تمام عناصر آن طبیعی بوده هیچ گونه ناخالصی در آن وجود ندارد. به طور کلی عسل طبیعی ارزان قیمت در بازار های کل کشور قابل خرید است و برای تهیه آن باید به فروشگاه هایی که محصولات ارگانیک را عرضه می کنند مراجعه کنیم. در این مراکز می توانیم مرغوب ترین و ارزان ترین انواع عسل طبیعی را تهیه کنیم.

تامین عسل وحشی طبیعی ارزان

چگونگی تشخیص عسل وحشی طبیعی

چگونگی تشخیص عسل وحشی طبیعی در این مطلب ما سعی داریم نحوه تشخیص عسل طبیعی از مصنوعی را برای خوانندگان مشخص کنیم پس با ما همراه باشید تا در هنگام خرید عسل طبیعی عسل تقلبی را به اشتباه نخرید. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا اطلاعاتی در این مورد به دست بیاورید.

1. رنگ عسل عسل وحشی طبیعی وابسته به گیاهی است که زنبور از آن تغذیه کرده. بنابراین عسل طبیعی به یک رنگ خاصی نیست. عسل هایی که در فصل بهار گرفته می شوند معمولا رنگ روشن تری دارند و این موضوع هم باز به شهد گلی که مصرف می کنند دارد. برای مثال عسل گل اقاقیا و کتیرا رنگ روشنی دارد، عسل گل بهار نارنج به رنگ طلایی متمایل است، عسل گل افرا سرخ رنگ بوده، عسل شهر های شمالی کشور مایل به رنگ سبز بوده و عسل گل گندم و عسل های چند گیاه هم بسیار تیره و مایل به قهوه ای است‌.

2. طعم عسل طبیعی نیست وابسته به رنگ آن است. یعنی هرچه عسل کم رنگ تر باشد طعم آن ملایم تر بوده و هرچه عسل پر رنگ‌تر باشد به دلیل وجود عناصر بیشتر طعم آن شیرین تر و قوی تر بوده.

3. معمولا عسل طبیعی در مجاورت با تغییر دما و گرما و سرمای شدید شکرک نمی زند و شل تر و یا سفت تر از حد معمول نمی شود.

4. عسل طبیعی عطر خاصی دارد که در مقایسه با اسانس های مصنوعی دیگر عسل ها قابل مقایسه است، عطر عسل ها نیز بستگی به تک گیاه بودن و یا چند گیاه بودن دارد. مثلا اگر زنبور از گل های آویشن، سماق، اقاقیا و… تغذیه کند به طبع عطر قوی تری از عسل گل اقاقیا خواهد داشت.

فروشگاه مرجع عسل وحشی طبیعی در ایران

فروشگاه مرجع عسل وحشی طبیعی در ایران اینک این سوال پیش می آید که بهترین و قابل اعتماد ترین فروشگاه مرجع عسل وحشی که عسل مرغوبی را به ما ارائه بدهد کجاست؟ 

بهترین مراکز خرید عسل طبیعی و ارزان قیمت نزد تولید کنندگان و زنبور داران است. به عبارت دیگر زنبور داران و یا عمده فروشانی که عسل را از آن ها تهیه می کنند، با کمترین هزینه و بدون واسطه، بهترین کیفیت را به مشتری ارائه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما