فروش عسل جنگلی طبیعی با قیمت ارزان

شاید بخواهید بدانید عسل جنگلی طبیعی چه عسلی است؟ زمانیکه زنبورها بدون دخالت انسانها در منابع جمع آوری شهد، ماده سازنده عسل را در کیسه خود جمع کنند عسل طبیعی به دست می آید. شهد گلها منبع زنبورها است. بنابراین مکان مناسب برای تولید عسل جایی است که مناطق جنگی و کوهپایه ای زیادی وجود دارد و انواع گلها در آن رشد می کند. دشت گلها نیز مکانی دیگر برای آنها می تواند باشد.

فروش عسل جنگلی طبیعی با قیمت ارزان

شاخصه اصلی عسل جنگلی اصل

شاخصه اصلی عسل جنگلی اصل

وقتی نام عسل جنگلی بر زبان می آید شاخصه اصلی عسل جنگلی قطعا این خواهد بود که زنبور شهد گلهای وحشی که در طبیعت و در کوه ها و مراتع می رویند را می مکد و برای تولید عسل با خود به کندو می آورد.

از آنجاییکه این گیاهان اغلب خاصیت دارویی دارند در نتیجه عسل جنگلی نیز خواص دارویی شگفت انگیزی دارد. از خواص بسیار خوبی که در عسل جنگلی ناشی از گیاهان دارویی وجود دارد خاصیت ضد میکروب داشتن و آنتی بیوتیک بالا است.

برخی باورها وجود دارد که عسل طبیعی شکرک نمی زند اما اگر بدانید در هوای سرد بلورهای منظم تشکیل می شود خواهید دانست که اگر با شکرک زدن عسل مواجه شدید این دلیلی بر تقلبی بودن نیست. هر دو نوع عسل در سرما شکرک می زنند. پس راه حل تشخیص عسل جنگلی اصل چیست؟

این چیزی نیست که شما بدون تجهیزات آزمایشگاهی که ساختار مولکولی عسل را نشان می دهد بتوانید تشخیص دهید. اما از آنجاییکه هر گلی عطر و بوی خاصی دارد در نتیجه با آشنایی با رایحه های طبیعی گلها تا حدی از بوی عسل و طعمی که به هنگام خوردن تجربه می کنید می توانید عسل های مرغوب جنگلی را تشخیص دهید.

همچنین شاید بتوان گفت رنگ عسل نیز می تواند شاخصه خوبی برای تشخیص باشد. عسلهای تهیه شده از هر گلی ویژگی های ظاهری خاص خودش را دارد. مثلا عسل اقاقیا رنگ سفید دارد و عسل بر حسب نوع گل و آب و هوای منطقه و ویژگی های منطقه رنگهای متفاوتی می تواند داشته باشد.

روش تهیه عسل بسته به نوع آن متفاوت می باشد ولی معمولا این نوع عسل بدون دخالت انسان و بدون شکر تهیه می شود.

عسل جنگلی طبیعی را از کجا بخریم؟

عسل جنگلی طبیعی را از کجا بخریم؟ یکی از منطق تولید عسل در ایران سبلان است.عسل طبیعی جنگلی در مناطق کوهستانی و جنگلی به وفور یافته می شود. قاعدتا مناطق شمالی کشور و کوهستانی مرکز مناسبی برای خرید عسل جنگلی است.

توصیه بنده بر این است که عسل جنگلی طبیعی را تهیه و روزانه در رژیم غذایی خود قرار داده و استفاده نمایید تا از فواید بی شمار آن بهره مند شوید.خوردن عسل برای هر دردی دواست.

اگر امکانش برای هر فردی وجود داشته باشد می تواند به مراکز زنبورداری در خود منطقه جنگلی یا کوهی که مرکز تهیه عسل است مراجعه نموده و به طور مستقیم خرید نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما