مرکز پخش عسل بهاره شیراز

مرکز پخش عسل بهاره شیراز این محصول را به شیوه های متنوع و با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند و با توجه به خواص درمانی فراوان و مرغوبیت عسل استقبال زیادی از خرید صورت می گیرد و طرفداران زیادی در بازار های داخلی و خارجی دارد. این محصول ارزش غذایی بالایی داشته و در بهبود و کنترل بسیاری بیماری ها نقش بسزایی دارد و این روزها بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.

مرکز پخش عسل بهاره شیراز

ویژگی انواع عسل بهاره شیراز

ویژگی انواع عسل بهاره شیراز انواع عسل بهاره شیراز دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ 

  • عسل بهار در فصل بهار برداشت می شود و از شهد انواع گل ها و گیاهان بهاری زنبورها تغذیه نموده و بهترین و خوش طعم ترین انواع عسل را تولید می کنند.
  • این عسل با توجه به نوع شهد مورد استفاده زنبور می تواند رنگ و طعم متنوعی داشته باشد.
  • این محصول دارای فواید دارویی و درمانی متعددی است و سرشار از انواع ویتامین و املاح معدنی است.
  • عسل بهاره برای درمان دردهای مفصلی و استخوانی بسیار سودمند است همچنین باعث برطرف شدن نفخ می شود.
  • این عسل دارای خاصیت ضد افسردگی و آرامش بخش می باشد.
  • دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است و بر روی بسته تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، وزن محصول، پروانه بهداشت درج شده است.
  • این عسل به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و ترکیبات اضافی می باشد.

خرید عمده عسل بهاره شیراز

خرید عمده عسل بهاره شیراز خرید عسل بهاره شیراز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، چرا که قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، چرا که با مناسب ترین هزینه می توانند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کنند و فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند. یکی از بزرگترین مراکز خرید انواع عسل بهاره با کیفیتی درجه یک همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

این روزها تولید عسل بهاره در شرکت های تولید کننده در شهر های مختلف کشور با بهترین کیفیت در بسته بندی های شکیل و متنوع انجام می شود. شهر شیراز دارای باغ های مرکبات بسیاری است که انواع عسل بهاره به صورت طبیعی و با کیفیتی درجه یک در این شهر تولید و ارائه می شود. عسل های تهیه شده توسط زنبور عسل از کندوها استخراج می شود و در شرکت تولید کننده به خوبی فرآوری شده و پس از آماده شدن در بسته های استاندارد و شکیل قرار داده می شود و برای فروش راهی بازار داخلی و خارجی می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما