مرکز فروش عسل آویشن درجه یک

مرکز فروش عسل آویشن درجه یک، با هدف جلب اعتماد مشتری و ارائه محصولی با کیفیت و درخور هموطنان گرامی این محصول با ارزش را در بسته بندی های یک کیلویی و نیم کیلویی در دسترس خریداران عزیز قرار می دهد. توزیع آن با بهترین قیمت، به صورت عمده و جزئی برای مشتریان عزیز انجام می پذیرد.عسل محصولی با ارزش غذایی بالاست که خواص گوناگونی را در خود جای داده است. امروزه متخصصان مواد غذایی خوردن آن را توصیه می کنند چرا خواص درمانی بسیاری برای همه افراد دارد.

مرکز فروش عسل آویشن درجه یک

5 خصوصیت عسل آویشن درجه یک

5 خصوصیت عسل آویشن درجه یک

  1. عسل آویشن درجه یک، خوش رنگ و کمی قرمز است. افراد سودجو معمولا افزودنی هایی به محصول ارگانیک اضافه می کنند که باعث می شود رنگ آن زرد شود. پس اگر هنگام خرید متوجه رنگ زرد آن شدید، به کیفیت آن شک کنید. رنگ آن کمی متمایل به رنگ سرکه انگور است.
  2. رایحه ملایمی داشته و بوی مواد شیمیایی را نمی دهد. تشخیص بوی واقعی عسل، توسط افراد معمولی، کمی سخت به نظر می رسد. برای این کار باید مهارت کافی را داشته باشید و بتوانید بوی عسل واقعی را از محصولی که با مواد شیمیایی معطر شده، تمایز دهید.
  3. بسیار زنج است. مقداری از آن را بر روی یک تکه پارچه بریزید. سپس پارچه را بشویید. اگر به آسانی لکه آن پاک شد، احتمال زیاد محصول درجه یک نمی باشد. اما اگر لکه آن باقی ماند، بدانید عسل ارگانیک است.
  4. دانه دانه است. در واقع مولکول های آن باید ریز و درشت بوده و حباب هایی در بین آن مشاهده شود.
  5. مزه بسیار لذیذی دارد. عسلی که خیلی شیرین باشد و فورا احساس دلزدگی به شما منتقل کند، ممکن است دارای ترکیباتی مانند شیره گیاهان دیگر و یا شکر باشد. باید خوش مزه باشد و همچنین کش بیاید.

قیمت عسل آویشن درجه یک اصل

قیمت عسل آویشن درجه یک اصل عوامل بسیاری بر روی قیمت عسل آویشن اصل تاثیر گذار هستند که ما در اینجا اصلی ترین موارد را بیان می‌ کنیم.

  1. اصلی ترین معیار برای قیمت گذاری عسل، کیفیت آن می باشد و بهترین راه برای اطلاع از کیفیت، آزمایش عسل مورد نظر در آزمایشگاه تخصصی عسل می باشد. هر چه کیفیت عسل بالاتر باشد و نتیجه آزمایشگاه خلوص بیشتری را نشان دهد قاعدتا مبلغ آن نیز بالاتر است.
  2. کیفیت بسته بندی و نوع ظرف مورد استفاده که میتواند پلاستیکی، شیشه ای، فلزی یا دیگر انواع باشد نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت عسل می باشد.
  3. منطقه ای که عسل از آن برداشت می شود نیز گاهی اوقات تاثیر گذار است. البته خوشبختانه ایران دارای مناطق گسترده و مطلوبی برای پرورش این محصول است، لذا نرخ عسل مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما